abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74092224
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen! Ik heb een vast contract voor 32 uur bij mijn baas, maar nu kan ik een superrrrgave nieuwe baan krijgen! Daar willen ze mij ook graag hebben, en liefst zo snel mogelijk. Alleen, ik heb 3 maanden opzegtermijn én ik zou zo nu en dan ook nog wel eens een klusje voor mijn oude baas willen doen.

Ik vraag me dus af of het mogelijk is dat ik mijn vaste contract laat omzetten in een 0-urencontract en of dit heel snel kan. Ik kan op zich best nog komende maand voor mijn oude baas werken (is al ingepland) maar daarna zou ik zo graag aan de slag gaan bij mijn nieuwe werkgever!

Weten jullie of dat een mogelijkheid is?

Thanks!
pi_74092264
Daar zal de werkgever dan toch mee moeten instemmen.
pi_74092292
Vraag het eens aan je werkgever inderdaad
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:41:18 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_74093040
De enige die dit kan zeggen (als gunst!) is je werkgever...
censuur :O
pi_74094877
Als jouw huidige werkgever de pik op je heeft kan ie je aan die 3 maanden opzegtermijn houden, waarbij je dus gewoon je uren moet draaien.

Echter, heb je een (redelijk) goede band met je werkgever en zit ie niet krap in zijn personeel, dan is de kans aanwezig dat ie meewerkt aan jouw plan.

Gewoon vragen dus! Niet geschoten is altijd mis.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 08:59:43 #6
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74101553
Wat voor opzegtermijn heeft de werkgever contractueel?

Als deze niet minimaal 6 maanden is dan is het opzegbeding vernietigbaar (en gaat de wettelijke opzegtermijn van 1 maand op).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')