Mijn buurmeisje heeft gister haar kat verloren bij een castratie, niet meer bijgekomen uit narcosequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Runselpink het volgende:
Mijn katje wordt morgen gesteriliseerd. Nu ben ik haar een dag lang kwijt
Klacht: ik moet mijn katje een dag lang missen
Klacht2: 't kost 130 euro.
Nou, je kan het tog ook gewoon niet doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Runselpink het volgende:
Mijn katje wordt morgen gesteriliseerd. Nu ben ik haar een dag lang kwijt
Klacht: ik moet mijn katje een dag lang missen
Klacht2: 't kost 130 euro.
Pics van het buurmeisje?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje heeft gister haar kat verloren bij een castratie, niet meer bijgekomen uit narcose
Wat een steunquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje heeft gister haar kat verloren bij een castratie, niet meer bijgekomen uit narcose
irritand ben jijquote:
Heerlijkquote:
Gezelligquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Fritzquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gezellig
Fritz wordt morgen ook gecastreerd
We hebben al een kittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:28 schreef R4ven het volgende:
Wees blij, je zit wel over een jaar niet opeens met 5 kittens in huis. Ookal zijn kittens enorm schattig
heb schatterige katjes gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
Overigens is dit dus die kat
[ afbeelding ]
Oke oke, ik heb beetje medelijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Luco het volgende:
Overigens is dit dus die kat
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nou, je kan het tog ook gewoon niet doen.
Maar dan is die wel een beetje horny op zijn tijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |