SLETquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef DemonRage het volgende:
15 koenen in je telefoonlijst... wat een rare obsessie.
Welja! Gooi het allemaal op straat!!quote:
Hmmm, misschien was jij het wel. Ken je Koen toevallig?? Sorry trouwens dat ik je interessante leven verstoor.quote:
Vergeet je zus niet?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zijn contactenlijst:
- Klantenservice
- Ma
- Pa
- Voicemail
Volgende topic van TS: Verwarring MA en PA in telefoonlijst! WAT TOE DO?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zijn contactenlijst:
- Klantenservice
- Ma
- Pa
- Voicemail
Die heeft haar eigen nummer verwijderd nadat ze elke keer 's nachts wakker werd gebeld door TS die zei dat er een krokodil onder zijn bed zatquote:
hmm mijn vader en moeder delen een telefoon en mijn provider doet niet aan klanteservice.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zijn contactenlijst:
- Klantenservice
- Ma
- Pa
- Voicemail
In welke achterstandswijk woon jij dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:57 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
hmm mijn vader en moeder delen een telefoon en mijn provider doet niet aan klanteservice.
meidquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb zoveel namen in mijn telefoonlijst dat ik gewoon minuten sta te scrollen om de juiste naam te selecteren.
Geen snelzoek-functie hebben...quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb zoveel namen in mijn telefoonlijst dat ik gewoon minuten sta te scrollen om de juiste naam te selecteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |