Ben jij wel eens een vrouw tegen gekomen die na 1 keer uitleggen iets snapte?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef RickoKun het volgende:
waarom moet dit soort reclame de hele dag door gaan!?
Wat een koningsuitlegquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ben jij wel eens een vrouw tegen gekomen die na 1 keer uitleggen iets snapte?
Opgelost. Slotje.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Opgelost. Slotje.
Natuurlijk niet. Er moet ook wat te neuken zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dom, en bestemt voor het huishouden.
Daar hebben kansloze mannen toch hun vuistje voor? Bepaal zelf maar of je onder die groep valt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:33 schreef zovty het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Er moet ook wat te neuken zijn.
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar hebben kansloze mannen toch hun vuistje voor? Bepaal zelf maar of je onder die groep valt.
Jij wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dom, en bestemt voor het huishouden.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:20 schreef RickoKun het volgende:
Yo homez,
Zit ik hier dus te zitten met mijn gangster paarse trainingsbroek (adidas, weetz) zie ik weer zo'n typische smerige vrouwenreclame.
Zie je miljarden wc papiertjes en tampons en maandverbandjes door het beeld heen zweven, godzijdank zijn ze nog net niet opgezwollen met bonkjes en sliertjes. Kom op zeg, waarom moet dit soort reclame de hele dag door gaan!?
Waarom moet ik, als knappe man zijnde (gadverdamme, ik heb nu een zeer smerige mental image, op sbs6 een hele oude vrouw in een bed) dit soort SHIT zien? Is toch niet normaal?
Kunnen ze dit soort meuk niet gewoon op een radio uitzenden ofzo?
Klacht: Ranzige reclames de hele dag door
(zoals aartsrivalen als reclames voor 'een makkelijke stoelgang' met allemaal 40 jarige vrouwen erin)
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Opgelost. Slotje.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef electronique het volgende:
ik vind het altijd een beetje genant om dat soort reclames te kijken in het bijzijn van mannelijke medeburgers
Een samenvatting van het topic so far?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |