Bijzonder fijn chanson inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
dat klonk fijn stereo love.
Fijn Eliesquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:52 schreef muisje-eliza het volgende:
sinds de Arbeidsvitamientjes van vanochtend voel ik me echt stukken beterniet al beter beter, maar niemeer kotsen, en van die verschrikkelijke koortsaanvallen
![]()
LOLquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je al welk soort? Mexicaans? Bier?
manquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Ben met mn scriptie bezig en nou zoek ik een goeie vertaling voor "swashbuckling". Ga je een beetje op internet zoeken, kom je op de wiki-pagina van Swashbuckler en zie je de volgende naam in het rijtje van beroemde swashbucklers:
Guybrush Threepwood
Totaal offtopic, maar dat vond ik grappig.
Totaal onverwacht wordt ons land overvallen door de gevreesde biergriep. De medici staan voor een raadsel, temeer het "gisteren zo gezellig leek". Een vaccin is nog niet voor handen maar uit betrouwbare bron schijnt soep met ijs een goed begin te zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Trouwens, Griep FM werd goedgekeurd.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:00 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gniffel al een minuut of wat hierom.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Ben met mn scriptie bezig en nou zoek ik een goeie vertaling voor "swashbuckling". Ga je een beetje op internet zoeken, kom je op de wiki-pagina van Swashbuckler en zie je de volgende naam in het rijtje van beroemde swashbucklers:
Guybrush Threepwood
Nee, het is een zwaardvecht-"stijl". Roekeloos is er wel van toepassing op, maar roekeloos zwaardvechten is omvat het nog niet helemaal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
is het niet een verbastering en slang voor reckless , dus roekeloosheid.
Door wie? Jezelf?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:14 schreef on_air het volgende:
[..]
Trouwens, Griep FM werd goedgekeurd.
Ongelofelijk hoeveel fans die man heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:15 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik gniffel al een minuut of wat hierom.
You fight like a dairy farmer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Guybrush Threepwood
Die komt er wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn
Alleen die nieuwslezer moest zeker wat aan zn presentatie doen.
kheb net een ijsje genomen...helpt echtquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:18 schreef on_air het volgende:
[..]
Lachen staat momenteel gelijk aan een hoestbui. Ik hoest, terwijl ik normaal HLA zou doen.
die met Mirândâquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:22 schreef Againzender het volgende:
Hallo FOK!-ers
Zo, weer ff online. Wat een fijne request had Gerard uitgekozen, volgens mij had ik die dit weekeinde nog laten vallen hier in het topic
Miranda, dat had ik dan weer gemistquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die met Mirândâ
dat weet ik nog...t liedje niemeer![]()
LOL we hebben op t werk een schoonmaakster die heet Jolanda...die word al steeds gepest door mijquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Miranda, dat had ik dan weer gemistdat kan je idd zo lekker zeggen in Utreg
![]()
Het was Then Jerico met The Motive, mijn allereerste request en uitzendmoment op 3FM
plaaggeest ben jijquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:29 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL we hebben op t werk een schoonmaakster die heet Jolanda...die word al steeds gepest door mij
Ah, dus Michiel of Domien zullen we nooit kwijtraken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
daarom moet je veel twitteren ...raakt niemand je kwijt, en als je plots kwijt bent, kunnen ze precies zien waar je voor het laatst uitgehangen heb en met wie![]()
![]()
nou, je weet bijna altijd waar ze uithangen toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, dus Michiel of Domien zullen we nooit kwijtraken.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef themauster het volgende:
Goedenavond dames en heren,jongens en meisjes
Rihanna is nu aan het hijgen..hoorde net niet wat Michiel ervoor vertelde maar t klinkt spikfonkeltje nieuwerigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsjaben ff geswitched naar wat losse mp3'tjes
Tja, je moet EEN manier vinden om je platen te verkopen hč...quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Rihanna is nu aan het hijgen..hoorde net niet wat Michiel ervoor vertelde maar t klinkt spikfonkeltje nieuwerig
Bren, weet jij of die Karin waar die ratjes zijn gedumpt nog een mailadres heeft? ik wil Reusquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:17 schreef Brennel het volgende:
[..]
Tja, je moet EEN manier vinden om je platen te verkopen hč...
Jaaa, die is echt kjoetquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Bren, weet jij of die Karin waar die ratjes zijn gedumpt nog een mailadres heeft? ik wil Reus
[ afbeelding ]
ik heb meteen nadat het erop stond al een pm gestuurd, maar ik zal louise ff pmmen...die is wel redelijk verslaafdquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jaaa, die is echt kjoet![]()
Ik heb geen idee welk mailadres ze heeft. Misschien haar een pb'tje sturen? Of Louise een pb/mailtje sturen, die heeft vast wel haar mailadres.
You're welcomequote:Op maandag 26 oktober 2009 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik heb meteen nadat het erop stond al een pm gestuurd, maar ik zal louise ff pmmen...die is wel redelijk verslaafd![]()
![]()
dank je
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Brennel het volgende:
Drop it like it's hot. Heb geloof ik nog nooit zo'n makkelijke gehoord
zo echt wel.... ik durf nogsteeds niet mee te doen...zal ik net die heule moeilijke krijgenquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:30 schreef Brennel het volgende:
Drop it like it's hot. Heb geloof ik nog nooit zo'n makkelijke gehoord
had ik u al gecomplimenteerd met deze nieuwe afbeelding?quote:
quote:michielveenstra Ik ga zo maar eens de nieuwe Fake Blood draaien. Omdat het kan. Zet uw hashtags op scherp! #ITHINKILIKEIT
deze wist ik zelfsquote:
echtquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Las vorige week op twitter dat Nikki wel van baarden houdt. Heb me sindsdien niet meer geschoren.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:36 schreef Marc63 het volgende:
Las vorige week op twitter dat Nikki wel van baarden houdt. Heb me sindsdien niet meer geschoren.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
Bren!!! natuurlijk heb ik meteen antwoord van Louise....
dan heb je FakeBlood net natuurlijk ff KEIHARD aangezet dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
En mag ik hier ook heel even gal spuwen, voor degenen die het via Twitter niet te horen hebben gekregen: mijn bovenbuurman is carnavalsmuziek aan het componeren & inzingen.
Oftewel, ik ben stuck in a moment I can't get out of.
Zo hard als dat m'n sociale ik het mezelf toeliet. Yep.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan heb je FakeBlood net natuurlijk ff KEIHARD aangezet dus![]()
sinds wanneer hebben we de HUH? smileyquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dan heb je FakeBlood net natuurlijk ff KEIHARD aangezet dus![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben we de HUH? smiley
Een juweeltje eerste klas! Kippenvel plaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:48 schreef Againzender het volgende:
Badly Drawn Boy, die wil Michiel altijd wel draaien
Zo mooi
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
Ik moest huilen bij dit liedje in de ArenA.
Inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:50 schreef Againzender het volgende:
Ultieme herfstplaat ook hoor dit
boeit niet, als ik het maar mooi vindquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:52 schreef muisje-eliza het volgende:
jullie gaan me vast allemaal de les lezen of me slaan omdat ik dit niet ken, en er niks aan vind![]()
^^quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
en dit is dan weer een nummer waar ik dan weer geen ruk aan vind....
ik vin em bes wel tof eigquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:55 schreef Againzender het volgende:
en dit is dan weer een nummer waar ik dan weer geen ruk aan vind....
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momentenquote:
kssst...laat mij zwak zijn danquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momenten
hij is niet goed maar wel tof en geinig, nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach ja, ieder heeft z'n zwakke momenten
Welterusten vast Hansquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:42 schreef Cee het volgende:
En mag ik hier ook heel even gal spuwen, voor degenen die het via Twitter niet te horen hebben gekregen: mijn bovenbuurman is carnavalsmuziek aan het componeren & inzingen.
Oftewel, ik ben stuck in a moment I can't get out of.
Avond Timo !!!!!! die is net een paar minuten geleden te horen geweest op 3FM. Je bent dus net te laat!quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:19 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooeeeeedenavond![]()
![]()
Zo, de macaroni was weer![]()
![]()
Is de single van Them Crooked Vultures al geweest?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond Timo !!!!!! die is net een paar minuten geleden te horen geweest op 3FM. Je bent dus net te laat!
.
.
.
.
Grapje..!
Had het gehoordquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:24 schreef -Hans- het volgende:
Timo !!!!!!!1 nog 2 platen daarna komt ' ie ! Na de Staat komt ' ie.
Nu eerst CSS
omg die hoes, briljantquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:26 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had het gehoord
De hoes van de cd is echt tof:
[ afbeelding ]![]()
quote:
Die afbeelding van die vogel/dodo/whatever staat ook groot op het t-shirt dat ik heb. Alleen dan in het grijsquote:
Ik vind de zwarte ondergrond niet heel mooi. Denk dat het beestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
[..]
Die afbeelding van die vogel/dodo/whatever staat ook groot op het t-shirt dat ik heb. Alleen dan in het grijs![]()
Je kunt `t album samen met een ander t-shirt ook hier bestellen:
http://store.themcrookedvultures.com/
Dat valt wel mee. Het beestquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind de zwarte ondergrond niet heel mooi. Denk dat het beestwat beter uitkomt op een lichte ondergrond. Grijs bijvoorbeeld
Wel een beetje erg foutquote:
Ah, okayquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het beest![]()
zelf is nl. al in het grijs
Neequote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef on_air het volgende:
Stel nou, hypothetisch gezien, dat er een single uitkomt van, bijvoorbeeld, Them Crooked Vultures, waar Corton helemaal wild van is, hij draait de plaat en... hij is kut. Zou hij het zeggen?
En de verzoekjesindiener had ook wel even meteen z'n telefoon mogen opnemenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Fijn
Alleen die nieuwslezer moest zeker wat aan zn presentatie doen.
Het is toch altijd weer een verrassing.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En de verzoekjesindiener had ook wel even meteen z'n telefoon mogen opnemen
Nee. En dat begint bij sommige dj's enigszins irritant te worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef on_air het volgende:
Stel nou, hypothetisch gezien, dat er een single uitkomt van, bijvoorbeeld, Them Crooked Vultures, waar Corton helemaal wild van is, hij draait de plaat en... hij is kut. Zou hij het zeggen?
Ik denk dat als Corton de plaat slecht zou vinden hij `m gewoon niet zou draaienquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee. En dat begint bij sommige dj's enigszins irritant te worden.
Geen idee. Sowieso is het heel moeilijk om in andermans hoofd te kijken, dus je weet niet of hij 'em kut vindt. Ja, behalve als ie zegt "ik vind 'em kut" (of woorden van gelijke strekking). Maar als ie dat niet zegt, weet je dus ook niet of ie 'em wel of niet kut vindt. Je zou het wellicht kunnen opmaken uit wat ontwijkend gedrag (ik noem maar de Kane aan- en afkondigingen van Michiel), maar als dat achterwege blijft, tja, dan heb je pech.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef on_air het volgende:
Mag hij dan ook wel doen met Milowquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Corton de plaat slecht zou vinden hij `m gewoon niet zou draaien
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]!
![]()
Wie raadde trouwens gisteren het album van Mumford and Sons aan? heb `m nu opstaan (ben bij track 2) en dat klinkt zeeeeer prettig
![]()
quote:
Het album van Matt & Kim vind ik ook best geinig. Wel iets heul anders dan Mumford & Sonsquote:
Schlager?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het album van Matt & Kim vind ik ook best geinig. Wel iets heul anders dan Mumford & Sons
De natuurlijke opvolgers van Cindy & Bertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GLORIA![]()
![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Proberen een overhemd te strijken op de nieuwe single van Fake Blood... Geen goed idee!
Nu ff bij de buren @ KX ....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef -Hans- het volgende:
Moggel
Vanochtend heerlijk wakker geworden met klassiekers op RegioFM. O.a. Mike Oldfield - Moonlight Shadow
om 10:00 Ekdom time !
Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:04 schreef -Hans- het volgende:
Moggel
Vanochtend heerlijk wakker geworden met klassiekers op RegioFM. O.a. Mike Oldfield - Moonlight Shadow
om 10:00 Ekdom time !
oeh! een juweeltjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nu ff bij de buren @ KX ....Stand By Me
Die van Ome Henk?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een van m'n allereerste cd-singletjes.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA Hate it or Love it. Superplaat !!!
twitter.com/Editorsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:17 schreef muisje-eliza het volgende:leuk, zoeken of Editors twitter heeft
Ik hoef ook niet in iemands hoofd te kijken. Maar ik ben zo benieuwd als een topband voor een DJ, neem een Weezer voor Veenstra, een single uitbrengt die kut is, of ze dat dan ook toegeven dat het gewoon kut is. Terwijl ze normaal all over the place zijn over de band.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geen idee. Sowieso is het heel moeilijk om in andermans hoofd te kijken, dus je weet niet of hij 'em kut vindt. Ja, behalve als ie zegt "ik vind 'em kut" (of woorden van gelijke strekking). Maar als ie dat niet zegt, weet je dus ook niet of ie 'em wel of niet kut vindt. Je zou het wellicht kunnen opmaken uit wat ontwijkend gedrag (ik noem maar de Kane aan- en afkondigingen van Michiel), maar als dat achterwege blijft, tja, dan heb je pech.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:35 schreef muisje-eliza het volgende:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon meezingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
En dan zo'n plaat er direct achteraan...
Mwa, mooi koffie haal moment. John legend.. wederom een koffie haal moment al is de plaat best mooi, maar heb er nu geen zin inquote:
Ik heb express ook geen Giel in de avatar collectie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Toch raar dat Ekdom me zo zit aan te staren.
Zeker niet slecht, had alleen gehoopt omstreeks deze tijd het 1ste uur weer te kunnen opgraven.quote:
Ik was het eerste uur al bijna vergetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeker niet slecht, had alleen gehoopt omstreeks deze tijd het 1ste uur weer te kunnen opgraven.
How to shave my wife...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Snij jezelf niet per ongeluk in je polsen als je deze plaat hoort.
Dat zeg ik, dat weet je niet. Je weet nl. niet of ie 'em kut of niet zo top vindt, behalve als ie dat meldt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet in iemands hoofd te kijken. Maar ik ben zo benieuwd als een topband voor een DJ, neem een Weezer voor Veenstra, een single uitbrengt die kut is, of ze dat dan ook toegeven dat het gewoon kut is. Terwijl ze normaal all over the place zijn over de band.
Ontwijkend gedrag genoeg, dat is prima, Corton draait het ook rustig niet of heeft wel een opmerking. Maar wat nou als Pearl Jam oid echt met bagger materiaal komt... Of het is niet zo top, geven ze dat dan toe?
^^quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tergend jengelende kutplaat.
Dat vraag ik me dus af, of men dat zou meldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat weet je niet. Je weet nl. niet of ie 'em kut of niet zo top vindt, behalve als ie dat meldt.
Behalve Nederlandse televisie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:12 schreef on_air het volgende:
Ik ook Gerard, ik ook.
Series... allemaal.
Haat geval Jon Föhne Bon Jovi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:19 schreef -Hans- het volgende:
Geen idee wat dit is, maar echt boeiend vind ik het niet..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Phil.
Al is dit geen geweldig nummer van de beste meneer.
100% isisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk nou mensen...is het geen dotje?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij heet nu Reus (!!)
nu een meer originele naam verzinnen
euhmmm... neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
100% ischis (hebreeuws voor man)
Vies, goor ongediertequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk nou mensen...is het geen dotje?![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
hij heet nu Reus (!!)
nu een meer originele naam verzinnen
Je gaat toch niet zeggen dat je iets anders had verwacht, he...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:57 schreef TheZapster het volgende:
Osdorp Posse in de canon en waar gaan alle muziekbarbaren die naar 3fm luisteren op stemmen? Juist het slechtste nummer ooit van de O.P![]()
Origineel Amsterdams (37%)![]()
![]()
Nee dat nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je iets anders had verwacht, he...
Zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef on_air het volgende:
Mag ik dit een vrolijk prettige plaat vinden, met de trekzak erin.
dat mag...ik vind het niks aan....balkan meukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:15 schreef on_air het volgende:
Mag ik dit een vrolijk prettige plaat vinden, met de trekzak erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |