Niet alleen 's avonds. Heb het idee dat Nederland het autorijden aan het verleren is...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:20 schreef Cynic het volgende:
Er rijden 's avonds ook alleen maar meer gekken in Nederland rond trouwens....
Wel okay, kan het helaas ook niet tesen nu want op mijn huidige amp klinkt het sowieso ruk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zal dan de Hot Lead van tegenwoordig wel zijn.
Hoe klinkt die clean?
There always seems to be a way to fix things.quote:
Friese stemming zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 01:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik speel ook nooit normaal gitaar hoor.
Dat dus, wat een idioten zitten er tegenwoordig op de weg...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet alleen 's avonds. Heb het idee dat Nederland het autorijden aan het verleren is...
Emmers!quote:
Belgische weggebruikers zijn mongolen. Punt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 07:57 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, wat een idioten zitten er tegenwoordig op de weg...Maar dat krijg je ook met die vreselijke "het nieuwe rijden" campagnes
Maar mogelijk zijn Belgen nog erger, ik ben vorige week tot de conclusie gekomen dat ik nooit een goed rijdende Belg heb gezien, of ze rijden te langzaam, of ze rijden veel te hard, of zelfs allebei (het ene moment rijden ze te hard, het volgende moment veel te langzaam)
Had zondag voor het eerst sinds een half jaar weer eens mijn akoestische gitaar voorzien van nieuwe snaren, dan pas merk je weer hoeveel helderder dat klinkt
Vintage Icon v6! Die hebben ook een distressed serie! ~300 euro?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef LeNick het volgende:
Thanx, alle 3 de antwoorden zijn bruikbaar! Nu even een NL shop zien te vinden, als ze uberhaupt betaalbaar zijnTsja, om 900¤ te dokken voor je eerste gitaar....
Ik zit in Grunn zaterdagavond laat en zondagochtend. Vandaar... combineren heet dat en dat doe je als je voor het eerst 60 euro hebt getankt uit eigen portomonnee!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:25 schreef The_Dean het volgende:
Ik voel een Tonika meet aankomen... voor Tele is het maar een drie kwartier vanaf mijn huis, dus dat moet kunnen![]()
en hier sluit ik mij bij aan!quote:
Precies. Zelfs met een croissant in mijn bek, headbangend op Megadeth, terwijl ik mijn zonnebril probeer op te poetsen rijd ik nog inzichtelijker. En dan ben ik niet eens een topchauffeurquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belgische weggebruikers zijn mongolen. Punt.
Ik hoop dat je beter rijdt dan je smaak voor gitaren isquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik doe geen uitspraken, ik heb geen idee hoe ik rij met krap 400 km op de teller![]()
Dit weekend gaan we dat verviervoudigen!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter rijdt dan je smaak voor gitaren is.
Psych!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
![]()
Een van de slechtste grappen der slechte grappen... Hulde!
Whehe thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nee, mijn slechtste grap was zaterdag. Kwam iemand de backstage binnen:
"Waar is Tokyo Blade?"
"In het hotel"
Ik: "Als zij daar zitten, zijn zij dan geen Tokyo Hotel?"![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik hoop dat je beter rijdt dan je smaak voor gitaren is.
Psych!.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zit in Grunn zaterdagavond laat en zondagochtend. Vandaar... combineren heet dat en dat doe je als je voor het eerst 60 euro hebt getankt uit eigen portomonnee!
Goed bezigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:14 schreef TeleluvR het volgende:
Ik doe geen uitspraken, ik heb geen idee hoe ik rij met krap 400 km op de teller![]()
Dit weekend gaan we dat verviervoudigen!
Dacht ook, lekker vroemvroem doen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |