Of gewoon heel veel op dat ding raggen, dan kom je er ook wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:05 schreef KaMo het volgende:
Anders kom je met schuurpapier ook erg ver hoor
Koop je toch gewoon mijn gitaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:04 schreef LeNick het volgende:
Thanx, alle 3 de antwoorden zijn bruikbaar! Nu even een NL shop zien te vinden, als ze uberhaupt betaalbaar zijnTsja, om 900¤ te dokken voor je eerste gitaar....
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Koop je toch gewoon mijn gitaar![]()
Bind ik 'm achter m'n motor en rij ik 'm naar je toe, taadaaaaaa relic Ibanez/Crafter
Mja ik ben er wel vorozichtig mee maar het blijven gebruiksvoorwerpenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef allsystemshalt het volgende:
IK snap dat gerelic niet...
Als ik m'n gitaar beschadig dan wordt ik er niet bepaald vrolijk van![]()
Of erger als anderen je gitaar beschadigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kop of een punt (Van metal model) zijn ook vaak de klos.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik ben er wel vorozichtig mee maar het blijven gebruiksvoorwerpenMeeste beschadiging in de vorm van krassen zitten aan de achterkant waar dat ding op m'n riem knalt maar dat is het dan ook wel
Welke versie?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Cynic het volgende:
Brother:
Een Lil Puncher heb ik er volgens mij in.
even de bevestigingsmail erbij gepakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welke versie?
Modern Vintage, Cool Vintage of Hot Lead?
Wat een engerd!quote:
Dat zal dan de Hot Lead van tegenwoordig wel zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
even de bevestigingsmail erbij gepakt.
Lil hot puncher staat erop.
Volgens mij waren er toen niet Zoveel versies
Alles kan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wat een engerd!
Volgens mij is het vrij onmogelijk om met die gitaar de elementen te vervangen, heb het in het begin even overwogen maar ik kon er maar niet achter komen hoe je bij de elementen kan.
En hij klonk ook best prima eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |