Nou TS staat dus zo in de kou te wachten op de bus.....ja de bus

. Na ongeveer 10 minuten te hebben gewacht arriveerde mijn bus eindelijk.
Stap de bus binnen, groet de chauffeur en ga op zoek naar een plaatsje om te zitten.
Ik ga met mijn rug naar de chauffeur toe zitten en keek of er wat lekkers in de bus zat

.
En jahoor...ergens in het midden op het verhoogde stuk vand e bus zat zon ontiegelijk lekker mokkel. Ze had wel wat weg van die blonde chick uit "Heroes", ben ff haar naam kwijt.
Na een tijdje gekeken te hebben ging het wel heel erg vervelen want TS is niet mans genoeg om er op af te stappen en haar sugababes te vragen
Voor die chick zat een gozer op een opvouwbaar strandstoeltje

en had een hondenriempje in zijn hand. Ik kon alleen niet zien wat er aan dat hondenriempje zat.
Op een gegeven moment hoorde ik het geluid net alsof er een rif-aap al een maand niet te eten heb gekregen en zijn maag hard knorde van de honger

.
Echter zat er aan dat riempje een FUCKING VARKENTJE a la Babe
Maar toen merkte ik echt iets op. Achter die mooie meid zat een mat zwarte neger, zon type dat in een strohut woont tussen de leeuwen.
Die vent liep me toch een potje te geilen op die blonde chick. Hij had een glimlach waar The joker van batman jaloer op mag zijn.
Echter had die neger echt super mooie spierwitte tanden
Ik poets mijn tanden netjes 2 keer op een dag, ik rook niet, drink geen wijn en toch zijn mijn tanden niet zo wit als die tanden van die mat zwarte neger, WTF doe ik verkeerd dan ??
Al die negers poetsen hun tanden met stokjes, vreten vlees wat zelf gevangen is en 5 weken oud is. Wassen zich zelf met pis. Drinken water uit het riool. Roken 24/7 joints.
En toch hebben ze witte tanden.
PAINT:
En ja ik weet het, ik ben geen kunstenaar
![]()
Klacht: Wel mooie witte tanden hebben, maar niet zo wit als die van negers