quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:17 schreef 3keernix het volgende:
Ik dacht dat je een belg was...las ik ineens Amsterdam
Als je in de buurt had gewoond had ik nog zo gek geweest om je mee te vragen maar dat is niet zoquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:18 schreef ynuhh het volgende:
Ik ga je niet tegen houden, opzich heb ik ook wel zin om flink te stappen vanavond.
Ga naar Groningen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:16 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb een ontzettende behoefte om vanavond zwaar los te gaan en keihard te gaan zuipen.
Daar heb ik trouwens wel vaker last van. Niet altijd.
Maar het is maandag, er is genoeg te doen in Amsterdam maar het is gewoon een doordeweekse dag wat natuurlijk A relax is en zal iedereen datzelfde zeggen als ik ze mee vraag.
En het gekke is dat ik ook redelijk vaak op donderdag/vrijdag of zaterdag minder zin heb. Zou het zo zijn omdat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ik er zin in heb?
Klacht: zin om te stappen op een verkeerd moment.
Meer mensen wel eens last van?
Ja leuk doe ikquote:
Meid?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:23 schreef yasunni_ het volgende:
Meid, als jij het zo voelt, ga je toch lekker stappen.
Ex de drugs same here.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ken het wel. Ik heb aan het begin van de werkweek ook altijd heel erg veel zin in hard uitgaan en drugs, is het eenmaal vrijdagavond, dan ben ik moe van de werkweek en dagelijks om 5.30 opstaan
Precies dat. Vrijdagavond is altijd kut, want zaterdagochtend om acht uur werken, en dan ben je de zaterdagnacht te gaar voor woorden, ga je toch weer te lang door, en is je ritme aan het eind van de rit zo vercrackt dat er makkelijk maandagavond gefeest kan worden. Tot je in utreg blijkt te wonen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:33 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ken het wel. Ik heb aan het begin van de werkweek ook altijd heel erg veel zin in hard uitgaan en drugs, is het eenmaal vrijdagavond, dan ben ik moe van de werkweek en dagelijks om 5.30 opstaan
Nee hier geen last van, altijd wel iets te doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies dat. Vrijdagavond is altijd kut, want zaterdagochtend om acht uur werken, en dan ben je de zaterdagnacht te gaar voor woorden, ga je toch weer te lang door, en is je ritme aan het eind van de rit zo vercrackt dat er makkelijk maandagavond gefeest kan worden. Tot je in utreg blijkt te wonen.
De stad met welgeteld één okaye club die later dan een uurtje of vijf open is. Op de zaterdag..
http://partyflock.nl/party/day/2009/10/26.htmlquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee hier geen last van, altijd wel iets te doen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/day/2009/10/26.html
Gekkenhuis in Nederland inderdaad!
Belg dusquote:
Skippyballen aan de salvia enzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:43 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ik heb het gewoon over een standaard iets. niet perse een georganiseerd feest ofz.
nee NL, had Belgische vriendin dus kan prima vlaams pratenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |