Oh ja dat zei je gister al... en nu?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De offerte is afgekeurd gisteren omdat de taxatie lager is dan de koopprijs
nog geen bericht over de onderhandelingen tussen makelaartrut en je je hypo adviseur ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zal de verkopende partij echt wel zakken, want dan zal dit bij iedere hypotheekverstrekker naar voren komen, oftewel onverkoopbaar als ze de prijs niet naar beneden doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kom op nou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
prinsen zijn galant, beleefd en charmant
Oh kom op nou wat een onzin weer van je (maar ik verwacht eigenlijk niks anders) R en ik zijn enorme tegenovergesteld maar al jaren heel gelukkig op onze eigen manier. Maar zoiets zal jij wel niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh kom op nou wat een onzin weer van je (maar ik verwacht eigenlijk niks anders) R en ik zijn enorme tegenovergesteld maar al jaren heel gelukkig op onze eigen manier. Maar zoiets zal jij wel niet weten
ja dat is waar, maar gemeenschappelijke intresses zijn in mijn ogen toch wel cruciaal in de beginfase, je moet toch ergens over kunnen praten of ben ik dan te babbelziek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je kunt prima verschillende hobbies / interresses hebben zonder dat je relatie niet werkt/ goed is.
kom, kom Nuno, beleefd blijven, doe ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh kom op nou wat een onzin weer van je (maar ik verwacht eigenlijk niks anders) R en ik zijn enorme tegenovergesteld maar al jaren heel gelukkig op onze eigen manier. Maar zoiets zal jij wel niet weten
Misschien wel, en babbel je teveelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar gemeenschappelijke intresses zijn in mijn ogen toch wel cruciaal in de beginfase, je moet toch ergens over kunnen praten of ben ik dan te babbelziek?
ik was nog beleefd, vond gewoon dat het totaal niet waar was wat je zei.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom, kom Nuno, beleefd blijven, doe ik ook.
je kunt het ook brengen zoals Baltar bijvoorbeeld, ik ben echt geen onredelijk mens
quote:
Je tussenfase dient ook geshowd te wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik ga vanmiddag pas...
trouwens, gisteren kreeg ik ook geen koffie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeft niet altijd. Ik had een FB en wij hadden niets in gemeen. O.K. het is niet hetzelfde als een BF, maar toch..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien wel, en babbel je teveel![]()
Tuurlijk, je moet wel raakvlakken hebben, anders wordt het wel erg moeilijk om het gezellig te houden.
je kan ook een foto van je lichaam postenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik ga vanmiddag pas...
trouwens, gisteren kreeg ik ook geen koffie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Om dat te zien, hoeft enkel de dvd gestart te wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan ook een foto van je lichaam posten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Om dat te zien, hoeft enkel de dvd gestart te worden
maar daar heb ik niets geschoren..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan ook een foto van je lichaam posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |