dat was de bijnaam die hij vorig jaar gekregen heeft van mijn collega toen ze hem op het Frisofeest gezien heeftquote:
prinsen zijn galant, beleefd en charmantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was de bijnaam die hij vorig jaar gekregen heeft van mijn collega toen ze hem op het Frisofeest gezien heeft
Of rebels zoals Stephanie van Monacoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
prinsen zijn galant, beleefd en charmant
Hij is geen van allenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Of rebels zoals Stephanie van Monaco
Geen uitwisselingen van vruchtbare vloeistoffen en dergelijke, just sleepingquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Geen uitwisselingen van vruchtbare vloeistoffen en dergelijke, just sleeping
Gelukkig, ik schrok al. Was even bang dat je een vergissing zou begaanquote:
Dat het nniks werd was duidelijk, maar hij had beleefder mogen zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij een behoorlijke wrange nasmaak gekregen van zaterdag ?
dank u, ben zo luiquote:
Yuri pequinitoquote:
Nee, mijn moeder heeft ze zomaar gekocht. En als ik dan thuis ben dan komen ze bij me liggenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
U is selectief allergisch voor huisdieren?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, mijn moeder heeft ze zomaar gekocht. En als ik dan thuis ben dan komen ze bij me liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |