Oh ja dat zei je gister al... en nu?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De offerte is afgekeurd gisteren omdat de taxatie lager is dan de koopprijs
nog geen bericht over de onderhandelingen tussen makelaartrut en je je hypo adviseur ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan zal de verkopende partij echt wel zakken, want dan zal dit bij iedere hypotheekverstrekker naar voren komen, oftewel onverkoopbaar als ze de prijs niet naar beneden doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
kom op nou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
prinsen zijn galant, beleefd en charmant
Oh kom op nou wat een onzin weer van je (maar ik verwacht eigenlijk niks anders) R en ik zijn enorme tegenovergesteld maar al jaren heel gelukkig op onze eigen manier. Maar zoiets zal jij wel niet wetenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh kom op nou wat een onzin weer van je (maar ik verwacht eigenlijk niks anders) R en ik zijn enorme tegenovergesteld maar al jaren heel gelukkig op onze eigen manier. Maar zoiets zal jij wel niet weten
ja dat is waar, maar gemeenschappelijke intresses zijn in mijn ogen toch wel cruciaal in de beginfase, je moet toch ergens over kunnen praten of ben ik dan te babbelziek?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Je kunt prima verschillende hobbies / interresses hebben zonder dat je relatie niet werkt/ goed is.
kom, kom Nuno, beleefd blijven, doe ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Oh kom op nou wat een onzin weer van je (maar ik verwacht eigenlijk niks anders) R en ik zijn enorme tegenovergesteld maar al jaren heel gelukkig op onze eigen manier. Maar zoiets zal jij wel niet weten
Misschien wel, en babbel je teveelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar gemeenschappelijke intresses zijn in mijn ogen toch wel cruciaal in de beginfase, je moet toch ergens over kunnen praten of ben ik dan te babbelziek?
ik was nog beleefd, vond gewoon dat het totaal niet waar was wat je zei.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom, kom Nuno, beleefd blijven, doe ik ook.
je kunt het ook brengen zoals Baltar bijvoorbeeld, ik ben echt geen onredelijk mens
quote:
Je tussenfase dient ook geshowd te wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar ik ga vanmiddag pas...
trouwens, gisteren kreeg ik ook geen koffie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoeft niet altijd. Ik had een FB en wij hadden niets in gemeen. O.K. het is niet hetzelfde als een BF, maar toch..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Misschien wel, en babbel je teveel![]()
Tuurlijk, je moet wel raakvlakken hebben, anders wordt het wel erg moeilijk om het gezellig te houden.
je kan ook een foto van je lichaam postenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Om dat te zien, hoeft enkel de dvd gestart te wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan ook een foto van je lichaam posten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
Om dat te zien, hoeft enkel de dvd gestart te worden
maar daar heb ik niets geschoren..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan ook een foto van je lichaam posten
Wachten.. kijken of de verkoper de prijs met 6000 omlaag wil doen..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh ja dat zei je gister al... en nu?
Nou ja, opzich mag hij hoog blijven zitten, kan ik van dit appartement af. Er staat elders in het complex een nog mooier appartement te koopquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan zal de verkopende partij echt wel zakken, want dan zal dit bij iedere hypotheekverstrekker naar voren komen, oftewel onverkoopbaar als ze de prijs niet naar beneden doen
je kan je toch ook terugtrekken en voor die andere gaan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, opzich mag hij hoog blijven zitten, kan ik van dit appartement af. Er staat elders in het complex een nog mooier appartement te koop
kort lontje vandaag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik was nog beleefd, vond gewoon dat het totaal niet waar was wat je zei.
Zo makkelijk gaat dat niet. Ik heb al een mondelinge overeenkomst, en die is ook geldig. Kan niet zomaar zeggen dat ik het niet meer wil.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
je kan je toch ook terugtrekken en voor die andere gaan?
Dan hadden ze de prijs moeten corrigeren, vind ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:45 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Ah okķ,
maar ja apart verhaal lol, kga ook niet doen alsof ik het snap haha
heeft het niet te maken met dat toen het getaxeerd werd voor de verkoop de markt anders lag? dus hoger dan nu.
kzeg maar wat , bedoel dus hoelang staat het al te koop?
geen kiekjes -> geen cava dat zal je lerenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
So true.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
soms is het makkelijker om tegenslag te verwerken wanneer diegene zich als n klootzak heeft gedragen
dikke knuffel voor Erikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
So true.
Verder wil ik een beetje dood vanavond, maar dat is voer voor mijn denkbeeldige psycholoog.
Ik heb nergens last vanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:27 schreef Xiance het volgende:
vriendjes, daten, verliefd zijn.. tis allemaal een maatschappelijk opgelegt kwaad!
dikke knuffel voor Xiancequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:24 schreef Xiance het volgende:
YOOOUUVVEEEEE GOT AAAA FFFRRRIIIEEENNNNDDDDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 2 3 | IF (IssieLeuk == yes) THEN {Object = hetero; } IFELSE (IssieLeuk == no) THEN {Object = homo; } ENDIF ?> |
je gaydar is niet betrouwbaar ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Xiance het volgende:
maar nu weet ik het dus niet zeker!!
voorzichtig informeren bij collega's of de keizerlijke informatie dienst aan het werk zettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:33 schreef Xiance het volgende:
maar nu weet ik het dus niet zeker!!
die draaid overuren..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voorzichtig informeren bij collega's of de keizerlijke informatie dienst aan het werk zetten
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:44 schreef Xiance het volgende:
ik ga de deur uit!
stroeksels, bel je me zo?allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |