quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan verkeer je echt in HELE domme kringen dude
Smoesjesquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef mike_hunt het volgende:
Gisteren keihard mijn schouder gestoten en heb er nog last van. Dus trainen zit er vandaag niet in.![]()
quote:
achja mijn naam kunnen ze in het buitenland ook niet uitsprekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik verkeer in allerlei kringen.
maar nee ze kunnen het niet goed uitspreken (wat wil je met speed op) . En ik wil natuurlijk de spaanse uitspraak. Niet die f*cking verbastering.
das heul niet waar.quote:
roept wel om foto's natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
das heul niet waar.![]()
![]()
Ben nu al een maand met een ander schema bezig. Ik wil meer atletische lichaam hebben. Dus ben aan het aftrainen. Wil niet meer elke dag aan de gewichten hangen. Dus minder buff.
Heb nu een tussenkapsel, morgen wordt het bijgeschoren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Bartjebart het volgende:
We krijgen ook nog foto's van z'n nieuwe kapsel
Nee, geen tijd voor. Maar wel zo vaak mogelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
sup? train je ook elke dag in Nederland?
quote:
Ik snap dus ook niet hoe ze (de makelaar) zoveel boven de getaxeerde prijs kan gaan zitten. Maar ja, ik vind haar de hele tijd al een hoerige slet die volgens mij totaal niet weet waar ze mee bezig is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en natuurlijk de befaamde HIPS![]()
Wel een beetje raar van die makelaar. Ik weet niet hoe ze precies te werk gaan in Nederland. Tis toch geen beunhaas, toch?
misschien wou ze ff wat meer provisie binnenslepenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik snap dus ook niet hoe ze (de makelaar) zoveel boven de getaxeerde prijs kan gaan zitten. Maar ja, ik vind haar de hele tijd al een hoerige slet die volgens mij totaal niet weet waar ze mee bezig is.
je bedoelt die fobo foto? dies niet recent. een jaar ofzo..quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
post eens een echte foto dan want zo breed lijk je nou ook weer niet
Nou ja, misschien komt het wel doordat m'n hypotheek adviseur opdracht heeft gegeven om het laag te taxeren. Homo's helpen elkaar onderling nou eenmaal aan voordeeltles.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
misschien wou ze ff wat meer provisie binnenslepen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik snap dus ook niet hoe ze (de makelaar) zoveel boven de getaxeerde prijs kan gaan zitten. Maar ja, ik vind haar de hele tijd al een hoerige slet die volgens mij totaal niet weet waar ze mee bezig is.
mag ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bedoelt die fobo foto? dies niet recent. een jaar ofzo..
je bedoelt zo'n before and after foto?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:37 schreef Vlarp het volgende:
m'n hypotheek offerte is afgewezen door de bank omdat de getaxeerde waarde 6000 euro onder de afgesproken prijs ligt
Dus nu gaat mijn hypotheek adviseur proberen om 6k van de prijs af te krijgen
Toch voel ik me behoorlijk genaaid door de makelaar
NOu, hier zijn sommige homo's backstabbing cunts. De handtas-variant...welteverstaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, misschien komt het wel doordat m'n hypotheek adviseur opdracht heeft gegeven om het laag te taxeren. Homo's helpen elkaar onderling nou eenmaal aan voordeeltles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |