Om Johan te helpenquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Om bij Vlemmix Studio te werken of om het nieuwe sub-forum op te zetten?
Voor dat eerste kan je MeraVigloSa PM-en, zij kan eventueel een afspraak regelen met Johan.
13 okt 2009quote:
hmm?quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zag Mera nog niet. [ afbeelding ]
Ik ben een beetje afgestapt van alles dat definitief is/was/leek/scheen/bleek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:04 schreef Stefan het volgende:
Mera, gaat het nu definitief studio vlemmix heten zoals je zei?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:05 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik ben een beetje afgestapt van alles dat definitief is/was/leek/scheen/bleek.![]()
We zullen het vanzelf zien
Ik kan het je niet vertellen. Wacht maar gewoon geduldig op wat komen gaat, ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
1 november gaat wel door?
Wat wordt de url?
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Om bij Vlemmix Studio te werken of om het nieuwe sub-forum op te zetten?
Voor dat eerste kan je MeraVigloSa PM-en, zij kan eventueel een afspraak regelen met Johan.
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
hmm?![]()
Even ter verduidelijking, ik ga nergens over he, kan alleen hooguit vragen of er überhaupt iemand nodig is, ben zelf ook weinig meer betrokken want einde vakantie.
HiDiHo, Gouden , Slimme, Attente, Behulpzame, Doorzetter, Veel Succes.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maanvis, als je daar serieus over bent dan ben je altijd welkom om daarover te komen praten.![]()
PM me ff je telefoonnummer, dan regel ik een afspraak voor je.
Ja, sorry. Niet bewust ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Oke MeraViglioSa.
Af en toe heb je wel een toontje waar ik van![]()
Ik las eerder deze post.
[..]
HiDiHo, Gouden , Slimme, Attente, Behulpzame, Doorzetter, Veel Succes.
Is goed hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, sorry. Niet bewust ofzo.![]()
Ik heb me een beetje arrogant gedragen hier, en teveel uitspraken gedaan.
Wil niet zeggen dat ik me niet aan mijn woord hou, natuurlijk speel ik HiDiHo's vraag door, maar dat is alles dat ik kan doen.
Maar gaat het 1 november starten?quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh en 'hmm?' sloeg op: "Ik zag Mera nog niet", vroeg me af wat dat betekende![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |