Ik denk dat Johan al in zijn handen mag klappen met 100.000 views, all together.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat 100.000 erg hoog ingeschat is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ze het niet redden.
Schijnbaar begint er toch iets te dagen daar wat betreft het leveren van een redelijke product.
We hebben het over een simpel upload lijntje, de rest is gratis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dataverkeer overal even duur dan?
Ja dat weet ik maar ik vroeg me af of Stefan ook een soort woordvoerder is voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Stefan is de Razende FOK!Reporter.
Ja!quote:
Nee joh, hij vergaart nieuws voor FOK!. Luis in de pels dat het is.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
Ja dat weet ik maar ik vroeg me af of Stefan ook een soort woordvoerder is voor Johan.
Mijn band is nul, ik ben van de zomer namens mezelf bij Johan geweest maar de paar keer dat ik Johan sprak voor een FP bericht is namens FOK!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Stefan, zomaar uit interesse, maar wat is jouw band met Johan en anderen daar? Ik weet namelijk niet goed hoe 'officieel' je uitspraken hier zijn, van wie ze precies komen, of ze kloppen.
Ik denk dat 100.000 erg hoog ingeschat is.
Nee, en Mera ook niet. Johan is zijn eigen woordvoerder, alleen weten we nog steeds bijna niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat weet ik maar ik vroeg me af of Stefan ook een soort woordvoerder is voor Johan.
Dus ALLES STAAT KLAAR EN WERKT en IEDEREEN IS ER maar de streams doen het nog niet want daar is geen geld voor?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn band is nul, ik ben van de zomer namens mezelf bij Johan geweest maar de paar keer dat ik Johan sprak voor een FP bericht is namens FOK!
Wat er in mijn berichten staat is letterlijk gezegd door Johan:
Alles staat klaar
Alles werkt
Iedereen is er
Er wordt de laatste hand gelegd om het dataverkeer te regelen op een goede maar goedkopere manier
Johan zegt 100.000 kijkers tegelijk aan te kunnen
Het wordt spraakmakend
Er is een kindershow, showbizz. Komt er ook erotiek, vroeg ik. Waarop Johan zegt, alles is er te zien straks.
Krijgt Tabitha een eigen show vroeg ik. Daar kan ik niks op zeggen nog, zegt Johan, we zijn nog bezig met kijken naar mensen en mogelijkheden (wat op mij overkomt als een Nee, want alles staat al in de startblokken immers)
Ah okee, je houdt ons dus vrijwillig op de hoogte.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Stefan het volgende:
[..]
Mijn band is nul, ik ben van de zomer namens mezelf bij Johan geweest maar de paar keer dat ik Johan sprak voor een FP bericht is namens FOK!
Wat er in mijn berichten staat is letterlijk gezegd door Johan:
Alles staat klaar
Alles werkt
Iedereen is er
Er wordt de laatste hand gelegd om het dataverkeer te regelen op een goede maar goedkopere manier
Het wordt spraakmakend
Er is een kindershow, showbizz. Komt er ook erotiek, vroeg ik. Waarop Johan zegt, alles is er te zien straks.
Krijgt Tabitha een eigen show vroeg ik. Daar kan ik niks op zeggen nog, zegt Johan, we zijn nog bezig met kijken naar mensen en mogelijkheden (wat op mij overkomt als een Nee, want alles staat al in de startblokken immers)
Jaap is niet aan mij bevestigd, dat was 538 ofzo toch. Heb Jaap wel genoemd gisteren en dat is niet ontkent.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
En Johan heeft ook letterlijk gezegd dat de show met Jaap er komt?
Ja en door anderen komen er berichten naar buiten als zou het zondag beginnen, wat vervolgens weer op de helling lijkt te staan vanwege duur dataverkeer. Dus het is een beetje warrig allemaal maar dat zal Johan wel eigen zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, en Mera ook niet. Johan is zijn eigen woordvoerder, alleen weten we nog steeds bijna niets.
Dus... dan IS er ook bijna niets.
Nou! Dan komt alles toch goed?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:35 schreef Stefan het volgende:
[
Alles staat klaar
Alles werkt
Iedereen is er
Het wordt spraakmakend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |