Dat heeft ie wel. Heeft ie ook bevestigd. Vrijwilligers moeten nu de boel opstarten, met sponsors kunnen er straks ook mensen betaald gaan worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:59 schreef FANN het volgende:
misschien heeft Flemmy helemaal geen sponsors nodig of vrijwilligers?
Tuurlijk niet hè.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?
Volgens mij komt ie nooit klaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Gert het volgende:
Het lijkt me echt stug dat de talkshow met Jaap "klaar" is hoor.
Maar goed... je hoort van alle kanten weer andere dingen.
Yes sir!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk niet hè.
Als écht alles in de startblokken stond, en de 'sterren' bereid gevonden waren om op te draven, dan neem je KPN-streams en ben je binnen een uur in de lucht.
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat men daar zo lang aan moet sleutelen?
Er zijn oplossingen waarmee men nu al kan draaien.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.
Of alles is af, en de vrijwilliger die de website online moet gaan brengen is ziek.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Copycat het volgende:
Kortom: veel meer dan gebakken lucht is er nu nog niet?
Ik meen toch van Dementor begrepen te hebben dat de streams nou juist al in de startblokken staan, hij heeft dat toch zitten testen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb het naast het technische gedeelte ook over het kostenplaatje. Er zijn zowel dure als goedkope oplossingen.
Ik geloof niks, ik ga af wat Johan mij heeft verteld. Als hij liegt is dat niet mijn probleem, ik kan dat niet weten. Maar jij zegt dus: het verhaal van te dure streams is bullshit. Wat is dan volgens jou de reden van de slag om de arm voor de kickoff 1 nov?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zijn oplossingen waarmee men nu al kan draaien.
Het is bullcrap om het daar op af te schuiven.
Maar geloof vooral wat je wil geloven.
En ik zat er nog even naast en zag dat het goed was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
Ik meen toch van Dementor begrepen te hebben dat de streams nou juist al in de startblokken staan, hij heeft dat toch zitten testen.
Ze kunnen per direct starten, alleen even de stream embedden op een simpele site en klaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen toch van Dementor begrepen te hebben dat de streams nou juist al in de startblokken staan, hij heeft dat toch zitten testen.
Omdat ze het niet redden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik geloof niks, ik ga af wat Johan mij heeft verteld. Als hij liegt is dat niet mijn probleem, ik kan dat niet weten. Maar jij zegt dus: het verhaal van te dure streams is bullshit. Wat is dan volgens jou de reden van de slag om de arm voor de kickoff 1 nov?
Ohoh, kattekop!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik zat er nog even naast en zag dat het goed was.
Zonder mijn stem te verheffen om belangrijk en slim te lijken.
De streams zullen wel werken, waar we het NU over hebben is dataverkeer.Dus laten we het verder dataverkeer zeggen en de kosten daarvan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt ook geen ruk uit, die kosten blijven hetzelfde.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
De streams zullen wel werken, waar we het NU over hebben is dataverkeer.Dus laten we het verder dataverkeer zeggen en de kosten daarvan.
Dat zal niet goedkoop zijn, aangezien Vlemmix rekent/hoopt op 100.000 kijkers tegelijk.
Ik geloof je direct. vandaar ook geen mediaexposure denk ik. Zonder FOK! zou het sowieso niet onder de aandacht zijn geweest, nav mijn bericht ging 538 en Omroep Brabant pas bellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ze het niet redden.
Schijnbaar begint er toch iets te dagen daar wat betreft het leveren van een redelijke product.
Stefan, zomaar uit interesse, maar wat is jouw band met Johan en anderen daar? Ik weet namelijk niet goed hoe 'officieel' je uitspraken hier zijn, van wie ze precies komen, of ze kloppen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Stefan het volgende:
[..]
De streams zullen wel werken, waar we het NU over hebben is dataverkeer.Dus laten we het verder dataverkeer zeggen en de kosten daarvan.
Dat zal niet goedkoop zijn, aangezien Vlemmix rekent/hoopt op 100.000 kijkers tegelijk.
Is dataverkeer overal even duur dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maakt ook geen ruk uit, die kosten blijven hetzelfde.
Maar heb het er vooral met ze over, dan werk ik gewoon rustig verder.
Ik denk dat Johan al in zijn handen mag klappen met 100.000 views, all together.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:30 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat 100.000 erg hoog ingeschat is.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat ze het niet redden.
Schijnbaar begint er toch iets te dagen daar wat betreft het leveren van een redelijke product.
We hebben het over een simpel upload lijntje, de rest is gratis.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Stefan het volgende:
[..]
Is dataverkeer overal even duur dan?
Ja dat weet ik maar ik vroeg me af of Stefan ook een soort woordvoerder is voor Johan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
En Stefan is de Razende FOK!Reporter.
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |