Omdat die restaurants gaan janken als je 2x Ben & Jerry of 4x bier besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef Copycat het volgende:
Waarom noemen ze het dan de gratis-pizza-actie? Misleidend.
Lunch!
Via de Groene winkel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor 15 euro boontjes? Hoe dan?
Bij de weg, wat een verwarring. Gaat het aleen om pizza of niet?![]()
Doen die ook mee?quote:
Ik las net dat de eigenaar van thuisbezorgd.nl denkt dat zijn servers het wel trekken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doen die ook mee?![]()
Ik eet zuurkoolstamppot.Ik ga wel kijken hoe de boel vastloopt vanavond, kan toch niet anders.
Ik wens ze veel succes. Ff lunsen, toedels.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Dementor het volgende:
Ik las net dat de eigenaar van thuisbezorgd.nl denkt dat zijn servers het wel trekken.
Nou ja, als ze iets voor minder bedeelden hadden willen doen hadden ze het anders aangepakt denk ik toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:33 schreef Gert het volgende:
Waarschijnlijk gaat 80% van de gratis bestellingen naar graaiers die het tóch wel zelf hadden kunnen betalen, da's altijd zo.
Enige verschil is met andere soortgelijke akties is, dat je een koude pizza niet op marktplaats kan zetten.
Ze hopen dat jij gaat bestellen en volgende week denkt "goh, dat bestellen en thuisbezorgen was best makkelijk"quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar idd, dat winst willen maken met een aanbieding snap ik niet zo erg.
Met iedere week een nieuw speeltje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hopen dat jij gaat bestellen en volgende week denkt "goh, dat bestellen en thuisbezorgen was best makkelijk". Ondertussen zijn je blagen opeens ontzettend meelevend en zeggen "mamma, je hoeft vandaag niet te koken, je hebt 't zo druk gehad, haal dat ene van vorige week"
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |