Persoonlijke ervaring niet, maar hier staan veel antwoorden. Zie oa het antwoord op vraag 60 over de (wettelijk vastgestelde) opzeg-vergoedingenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef djm008 het volgende:
Hoi iedereen,
Ik ga samenwonen en ik naar alle waarschijnlijkheid zullen we kiezen voor energiedirect als energieleverancier. Echter voordat ik daadwerkelijk een contract met dit bedrijf afsluit zou ik graag een aantal zaken willen weten. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen!
- Iemand ervaring met energiedirect?
- Wat is de boete als ik bij energiedirect zou zijn en toch na een aantal jaar zou willen overstappen naar
een andere energieleverancier?
- Krijg je ook een boete als je wisselt van energieleverancier als je verhuisd?
- Iemand ervaringen om het voorschot te wijzigen? Stel dat de vorige bewoners enorme grootverbruikers
waren, kan ik dan tijdig mijn voorschot wijzigen? En wanneer zou ik het overschot als ik minder zou
verbruiken terugkrijgen?
Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Volgens Energiewereld is er een maximum voor de opzegvergoeding. Er is geen minimum en ook geen plicht tot het instellen van zo'n vergoeding. Energiedirect mag dus wel een vergoeding vragen, en als ze dat doen zitten ze aan maxima gebonden. Toeval of niet, maar alle bedragen die Energiedirect noemt zijn de wettelijk maximaal toegestane bedragen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring niet, maar hier staan veel antwoorden. Zie oa het antwoord op vraag 60 over de (wettelijk vastgestelde) opzeg-vergoedingen
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de energie leveranciers de maximum tarieven hanteren.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Energiewereld is er een maximum voor de opzegvergoeding. Er is geen minimum en ook geen plicht tot het instellen van zo'n vergoeding. Energiedirect mag dus wel een vergoeding vragen, en als ze dat doen zitten ze aan maxima gebonden. Toeval of niet, maar alle bedragen die Energiedirect noemt zijn de wettelijk maximaal toegestane bedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |