abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74077452
Hoi iedereen,

Ik ga samenwonen en ik naar alle waarschijnlijkheid zullen we kiezen voor energiedirect als energieleverancier. Echter voordat ik daadwerkelijk een contract met dit bedrijf afsluit zou ik graag een aantal zaken willen weten. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen!

- Iemand ervaring met energiedirect?

- Wat is de boete als ik bij energiedirect zou zijn en toch na een aantal jaar zou willen overstappen naar
een andere energieleverancier?
- Krijg je ook een boete als je wisselt van energieleverancier als je verhuisd?

- Iemand ervaringen om het voorschot te wijzigen? Stel dat de vorige bewoners enorme grootverbruikers
waren, kan ik dan tijdig mijn voorschot wijzigen? En wanneer zou ik het overschot als ik minder zou
verbruiken terugkrijgen?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
pi_74077500
tvp
pi_74077516
Die shit kun je toch allemaal zelf opzoeken of navragen bij energiedirect zelf.

Of moeten we je handje vasthouden?
pi_74077615
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef djm008 het volgende:
Hoi iedereen,

Ik ga samenwonen en ik naar alle waarschijnlijkheid zullen we kiezen voor energiedirect als energieleverancier. Echter voordat ik daadwerkelijk een contract met dit bedrijf afsluit zou ik graag een aantal zaken willen weten. Ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen!

- Iemand ervaring met energiedirect?

- Wat is de boete als ik bij energiedirect zou zijn en toch na een aantal jaar zou willen overstappen naar
een andere energieleverancier?
- Krijg je ook een boete als je wisselt van energieleverancier als je verhuisd?

- Iemand ervaringen om het voorschot te wijzigen? Stel dat de vorige bewoners enorme grootverbruikers
waren, kan ik dan tijdig mijn voorschot wijzigen? En wanneer zou ik het overschot als ik minder zou
verbruiken terugkrijgen?

Bij voorbaat dank voor jullie reacties!
Persoonlijke ervaring niet, maar hier staan veel antwoorden. Zie oa het antwoord op vraag 60 over de (wettelijk vastgestelde) opzeg-vergoedingen
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74077624
Voorschot wijzigen kan altijd. Na een jaar krijg je of geld terug, of je moet geld betalen, al naar gelang je meer of minder hebt verbruikt dan je betaald hebt.

De boete als je tussentijds opzegt, ligt aan het contract wat je afsluit.
Verhuizingen boeien niet. Als je overstapt tijdens een contract, kan je een boete verwachten. Energieleveranciers werken in heel Nederland. Dus alleen als je emigreert, heb je kans dat je die boete niet hoeft te betalen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74078380
Ik zit zelf bij EnergieDirect, nog geen problemen ondervonden. Het bedrag dat ik per maand betaal komt overeen met mijn vorige huishouden. Ik betaal liever te veel dan te weinig.

Ik heb voor ED gekozen door aantrekkelijk aanbieding die ik kreeg: 450 euro rerour bij aansluiting(gas en electra) en ik heb een jaar contract. Aankomend jaar weer kijken waar ik weer een aanbieding kan krijgen.

NEM wilde ik me niet aan wagen ivm. Vervelende reclamens en slecht beoordelingen op i-net.

ED vond ik een overzichtelijke site hebben met mooie inlogmogelijkheden om alles via i-net te regelen.

ik betaal : 78 euro p/m voor gas en electra. één persoon(ok, vaak twee ). Ik ben student dus overdag niet vaak thuis en woon op een etagewoning.
2 Delen Vodka, 1 Deel Lime (of was het nu andersom) www.omnivas.nl
pi_74081093
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 14:30 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Persoonlijke ervaring niet, maar hier staan veel antwoorden. Zie oa het antwoord op vraag 60 over de (wettelijk vastgestelde) opzeg-vergoedingen
Volgens Energiewereld is er een maximum voor de opzegvergoeding. Er is geen minimum en ook geen plicht tot het instellen van zo'n vergoeding. Energiedirect mag dus wel een vergoeding vragen, en als ze dat doen zitten ze aan maxima gebonden. Toeval of niet, maar alle bedragen die Energiedirect noemt zijn de wettelijk maximaal toegestane bedragen.
pi_74082973
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Light het volgende:

[..]

Volgens Energiewereld is er een maximum voor de opzegvergoeding. Er is geen minimum en ook geen plicht tot het instellen van zo'n vergoeding. Energiedirect mag dus wel een vergoeding vragen, en als ze dat doen zitten ze aan maxima gebonden. Toeval of niet, maar alle bedragen die Energiedirect noemt zijn de wettelijk maximaal toegestane bedragen.
Ik denk dat de overgrote meerderheid van de energie leveranciers de maximum tarieven hanteren.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_74085927
Hartelijk dank voor de reacties!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')