Heeft toch niks met kopen te maken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef Trannellius het volgende:
Ligt het aan mij, of beschouwen meer mensen dergelijke dingen bij verkoop als oplichterij? Ik heb namelijk echt het idee dat die kalibratie weinig verschil gaat uitmaken en slechts als verkooptruc wordt toegepast zodat de consument denkt een supergoede geluidsset te hebben gekocht.
Kalibreren is zeker geen onzin. Alleen in de gemiddelde huiskamer en met relatief simpele setjes haal je er weinig extra's uit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:31 schreef Trannellius het volgende:
Ligt het aan mij, of beschouwen meer mensen dergelijke dingen bij verkoop als oplichterij? Ik heb namelijk echt het idee dat die kalibratie weinig verschil gaat uitmaken en slechts als verkooptruc wordt toegepast zodat de consument denkt een supergoede geluidsset te hebben gekocht.
Dat is toch totaal niet de bedoelingquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:43 schreef NielsTriple het volgende:
Kabeltje verlengen?
Maar wel een reëele oplossing voor je probleem.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:46 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet de bedoeling
Nee.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:47 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Maar wel een reëele oplossing voor je probleem.
Weet je wat je dan zou moeten doen? Een topic openen.quote:
Dan is me hele opstelling toch verneuktquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef error_404 het volgende:
Je faalt; je had natuurlijk eerst die microfoon moeten checken...
SPL meter?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:19 schreef sinadO het volgende:
En het ergste is nog wel dat die microfoontjes meestal niet goed werken. Controleer de instellingen maar eens als ie klaar is. Ik stel zoiets gewoon handmatig af met een SPL meter en een testtoon.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
SPL meter?
Er kwam btw ook geen eens een testtoon uit me receiver, wat ik ook probeerde!
Die testtoon moet dan ook uit je speakers komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:20 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
SPL meter?
Er kwam btw ook geen eens een testtoon uit me receiver, wat ik ook probeerde!
Die heeft toch iedereen wel eentje?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |