Eva Cassidy - Live at blues alley
is werkelijk waar een prachtplaat, allemaal bekende nrs grootgemaakt door grote artiesten die Eva op een wondermooie wijze vertolkt op dit live album. Ik zou iedereen willen adviseren die een beetje op de hoogte wil blijven van goede jazz/vocale muziek deze cd eens te gaan luisteren. Ik ben 'm zelf op het moment aan het grijs draaien, al ruim een maand lang dag in dag uit... en hij blijft boeien.
Ps. weet iemand nog meer van deze soort muziek/cd's in deze stijl en kwaliteit, dan hoor ik het graag, want ik geniet daar vol vreugd van.
Coveren ook op een geweldige manier.
BTW, Eva Cassidy is al een aantal jaren geleden overleden op 33 jarige leeftijd aan borstkanker
Ik vind haar beste cover "Fields of gold". Ze zingt het veel intenser dan Sting.
quote:Oh, dat wist ik niet... want ik was al bijna op zoek gegaan naar concerten in nederland e.d. maar dat hoeft dus niet meer. Vind ik wel heel erg jammer trouwens.
Op donderdag 25 april 2002 23:57 schreef ElizabethR het volgende:
BTW, Eva Cassidy is al een aantal jaren geleden overleden op 33 jarige leeftijd aan borstkanker
Ik vind haar beste cover "Fields of gold". Ze zingt het veel intenser dan Sting.
Niet alleen fields of gold, ook PEOPLE GET READY vind ik een zeer mooi nr
Maarja artiesten worden altijd populair naar hun dood!!
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 26-04-2002 10:01]
quote:dan bestel ik toch gewoon nog een aantal cd's van haar... dan kan ik lekker al die nrs uit mn kop leren door ze maar vaak genoeg te luisteren...
Op vrijdag 26 april 2002 02:31 schreef Theeboon het volgende:
Gelukkig bestaat er het medium CD waardoor je altijd kunt genieten van alle artiesten ter wereld, dood of niet dood
heb wat gedownload van haar, maar nog niet echt naar geluisterd, vraagt er volgens mij wel om 1 of meerdere cd's van haar te kopen.
quote:Als ze niet was overleden had je haar hoogstwaarschijnlijk nooit gekend. Ze is postuum behoorlijk gehyped.
Op vrijdag 26 april 2002 00:06 schreef Jozi het volgende:[..]
Oh, dat wist ik niet... want ik was al bijna op zoek gegaan naar concerten in nederland e.d. maar dat hoeft dus niet meer. Vind ik wel heel erg jammer trouwens.
Persoonlijk vind ik overigens What a wonderful world een van de betere covers van haar, misschien samen met Time after time.
ik heb haar ontdekt via de soundtrack van Love Actually, en ben daarna flink wat nummers van haar gaan opzoeken.
vooral Fields Of Gold is inderdaad een erg mooie cover. Sting heeft er blijkbaar over gezegd, dat het nummer zo had moeten zijn, en dat zijn versie lang niet zo mooi is.
* fille_fatale is in ballad-mood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |