Ik las in de krant dat ie dat blokje er inderdaad uitgegooid heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Pff, onzin. Z'n optreden vorig jaar was echt ontzettend goed, en ik hoop het beste voor de twee optredens die ik dit jaar ga meemaken.
Hij mag overigens wel ophouden met 'verdronken vlinder' en 'testament' op te voeren, want daar heb ik inmiddels al 10 liveversies van..
Bijna dezelfde nummers als vorig jaar, alleen mét Klok onder water en Op weg naar mijn lief en niet meer Beneden alle peil en Meisje van 16.quote:Eerste set
* Voor de overlevenden
* Een tip van de sluier
* Naast jou
* Telkens weer
* De winter
* Hoe moet ik het de stad vertellen
* Het land van koning Jan
* Het eiland in de verte
* Klok onder water
* De vondeling van Ameland
* Ballade van de onsterfelijkheid
Tweede set
* Op weg naar mijn lief
* De reiziger
* Moeder
* Noordzee
* Eva [van Picknick)
* Een wonderkind van 50
* Calypso
* Jimmy
* De engel is gekomen
* Avond
Toegift
* De blauwe uren
* Wegen
* Het land van Maas en Waal
Extra toegift? *
* Verdronken vlinder
* Testament
* Toehoorders doe je best!!
Heb vorige week die oude (Tour) aangeschaft... en vond 'm erg goed. Is de nieuwe een echte aanvulling als je de oude al hebt??quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:03 schreef belsen het volgende:
Ik heb de DVD binnen en heb hem gezien.
Niet zo flitsend, maar goed wel leuk. Jammer dat er zo weinig extra's opstaan.
Nee, het overlapt voor een groot gedeelte, alleen wordt er op deze DVD veel materiaal van het nieuwe album gespeeld, maar als je voor de klassiekers gaat is deze DVD niet veel nieuws of beters onder de zon. Tour is, vind ik, kwalitatief beter.quote:Op zondag 3 april 2005 13:11 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb vorige week die oude (Tour) aangeschaft... en vond 'm erg goed. Is de nieuwe een echte aanvulling als je de oude al hebt??
NU DUS!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:20 schreef fripper het volgende:
Dinsdag om 21:20 op nederland 2 : 40 jaar Boudewijn de Groot
Met opnames van de jubileumtour "Eeuwige Jeugd"
Ik schakelde ook pas bij Testament inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 21:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat speelde ie nog voor testament? Ik schakelde te laat in.
Geen idee, heb de dvd nietquote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:55 schreef belsen het volgende:
Was dit nou gewoon hetzelfde concert als er op de DVD staat?
Volgens mij namelijk wel, maar dan een edit ervan, natuurlijk.
Voordeel is dan weer dat Lennart Nijgh zijn teksten niet zelf hoeft te zingenquote:Op woensdag 15 juni 2005 01:27 schreef CoiCrow het volgende:
Het is lekkere muziek, ik vind het alleen toch een zwaar minpunt dat die veel van zijn nummer niet zelf schrijft (tekstueel gezien dan).
Dat had ik vroeger ook, maar eigenlijk maakt het me nu niets meer uit. Lenneart schrijft gewoon prachtige teksten en Boudewijn kan die perfect op muziek zetten. Ik vind het ook altijd wat meer hebben als een zanger vanuit zijn tenen zijn eigen woorden brengt, maar De Groot is toch al een bedeesde zanger dus dat hoeven we sowieso niet te verwachten.quote:Op woensdag 15 juni 2005 01:27 schreef CoiCrow het volgende:
Het is lekkere muziek, ik vind het alleen toch een zwaar minpunt dat die veel van zijn nummer niet zelf schrijft (tekstueel gezien dan).
En het was erg goed!!quote:Op zondag 3 april 2005 13:45 schreef Frenkel het volgende:
Ik ga 15 juni naar een concert van em in Breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |