Kloptquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij is het 2e couplet eigenlijk het 4e.
Ik heb het even nagezocht:quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 15:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vandaag de dubbel LP Concert binnengekregen (er is ook een cdversie, maar daar staan minder liedjes op), en wat schetst mijn verbazing: de piano wordt gespeeld door Jan fucking Rietman.
En verder Louis Debij op slagwerk en zang, die vorig jaar met spinvis tourde, maar dat wist ik eigenlijk wel.
Die versie is echt heel tof! Het is echt een veel levendigere versie, met veel meer gitaar, zonder het mooie van het origineel te vergeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 16:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht:Waar ik woon Wie ik ben Rechts links verkeerd Zolang ik niet beweeg Hoogtevrees
staan dus inderdaad niet op de cd. En nu ben ik jaloers.Waar ik woon vind ik namelijk echt heel mooi...
Daar was ik ook al naar op zoek, maar die kon ik niet vinden. Ik heb wel op mp3 het engelstalige album met o.a. een Engelse versie van Verdronken Vlinder en Land van Maas en waal. Ook wel tof.quote:Ik heb zelf bij Fonos de zeldzame Duitstalige Bo de Groot cd gekocht. Dat is ook best amusant.![]()
Er staan een aantal nummers op de Hele Tour CD's en DVD's.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat ik trouwens erg jammer vind ik dat er op concert geen enkele track van 'picknick' staat, terwijl ik veel van die nummers wel in een liveuitvoering zou willen horen.
DVD's? Er is toch maar 1 DVD?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Er staan een aantal nummers op de Hele Tour CD's en DVD's.
Prikkebeen dacht ik niet, maar die staat op een live-cd. De rest zou ik dus graag willen horen, want ik vind PIcknick dus de tofste CD, en ik zou graag eens bijvoorbeeld mensen om me heen (of Megaton) willen horen ipv voor de zoveelste keer een versie van Jimmy.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:33 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
DVD's? Er is toch maar 1 DVD?
Eva
Tuin der Lusten
Glazen Stilte
Prikkebeen
Die nummers staan op de live dvd.
Het stomme van die Concert CD is dat ze eigenlijk een aantal van meest energieke nummers hebben weggelaten, heel mooi.quote:Op maandag 8 november 2004 22:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Belsen, ontzettend bedankt.. Ik ben nu ultiem compleet!
Wat vond je trouwens van Andere Tour en die concert-tracks?
Inderdaad, dat vond ik ook, echt heel vreemd. Maar goed, aan de andere kant is het nu wel extra exclusief als je die tracks wél hebt.quote:Op maandag 8 november 2004 22:50 schreef belsen het volgende:
[..]
Het stomme van die Concert CD is dat ze eigenlijk een aantal van meest energieke nummers hebben weggelaten, heel mooi.
Oh wacht, ik vermoed dat het uit een andere map per ongeluk tussen de boudewijn de groot nummers is gekomen. Het zal wel Supersister zijn of zo.quote:Op maandag 20 december 2004 14:25 schreef fripper het volgende:
Is Looking Back niet gewoon "In your Life" , dat wel op de box staat ?
De tekst daarvan begint wel met "Looking back through the crystal of colours at the good things gone by in your life"
Die B-kant is toch Ik druk me snor, met Nico Haak en de Paniekzaaiers.quote:Op maandag 20 december 2004 14:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Oh wacht, ik vermoed dat het uit een andere map per ongeluk tussen de boudewijn de groot nummers is gekomen. Het zal wel Supersister zijn of zo.
Excuus, excuus.
Blijft het mysterie bestaan waarom Aan het Einde niet op Wonderkind aan het strand staat. En oh, ik ben nog op zoek naar de B-kant van Tante Julia (Dat zit wel Snor).
Dit is een van de beste concert-DVD's die ik heb. Je moet het niet hebben van de extra's, maar het is wel gewoon van een heel goed en volledig concert. Mooie cameraposities, alles goed te zien en een prachtig geluid. Zijn geld dubbel waard.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:50 schreef mark_03 het volgende:
Heeft iemand de DVD "Een hele tour" ... ben erg benieuwd of deze de moeite waard is.
Vind ik eigenlijk wel meevallen, ik heb ze opgenomen op CD en het klonk goed.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 00:08 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb hem. Hij is leuk, maar er zit ruis in het geluid, welke overigens een te zacht volume heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |