Homo.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, ik heb een gesigneerde poster.
Tourdates in de gaten houden en kaartjes kopenquote:Op woensdag 19 mei 2004 15:40 schreef MeneerTim het volgende:
Welke liedjes deed hij?
En als ik ook nog eens een keer naar een Boudewijn de Groot concert wil, wat moet ik dan doen?
Hij gaat in 2005 touren, maar de data zijn nog niet bekend, en dan zou ie meer nieuw repertoire spelen. Dat is aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant heb ik hem dat oude repertoire toch al zien doen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 15:40 schreef MeneerTim het volgende:
Welke liedjes deed hij?
En als ik ook nog eens een keer naar een Boudewijn de Groot concert wil, wat moet ik dan doen?
Nou, bij 5 jaar hits staat er wel heel veel op van wat ie tot dan toe had uitgebracht, dus die is niet zó erg.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:15 schreef QyRoZ het volgende:
Bah, compilatie-albums.
En dat Avond er niet op staat heeft vast te maken dat dat niet in de eerste vijf jaar van zijn loopbaan zijn gemaakt...quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik heb een dubbelLP die heet: Boudwijn de Groot eerste 5 jaar
LP1
Het land van Maas en Waal
Vrienden van Vroeger
Testament
Verdronken Vlinder
Eva
Lied voor een kind bang in het donker
LP2
Meester Prikkebeen
Waterdrager
Als de rook om je hoofd is verdwenen
Aeneas nu
Mensen om me heen
Wie kan me nog vertellen
LP 3
Een meisje van 16
Morgen
Voor de overlevenden
Woningnood
Vrijgezel
De dagen zijn geteld
LP 4
Strand
Noordzee
Welterusten. mijnheer de President
Elegie Prenatale
Eeuwige Soldaat
Andere Tijden
Vind ik echt het beste van hem op 1 plaat
Nee, echt? Denk je? Dat wist ik ook wel, hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:27 schreef belsen het volgende:
[..]
En dat Avond er niet op staat heeft vast te maken dat dat niet in de eerste vijf jaar van zijn loopbaan zijn gemaakt...
Ja ik heb ze voor het eerst gehoord in die volgorde dus voor mij klinkt het wel vertrouwd, alleen noemde ik de volgorde verkeerd die moet zijn:quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:58 schreef QyRoZ het volgende:
Je moet nummers niet uit hun verband gaan rukken door ze van een album af te plukken en bij andere nummers te gooien. Daarmee maak je ze kapot imho. Zeker met nummers van Picknick en Voor de overlevenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |