Ja, ik ook de laatste half uurquote:Op zondag 5 maart 2006 00:54 schreef junkiexp het volgende:
Geweldig zeg ,ik ben echt onwijs fan van hem.
Heb het laatste half uur mee kunnen pikken gelukkig.
Komt er nog ergens een herhaling?
Ja, dat vind ik ook altijd.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:55 schreef Joene het volgende:
Fantastische showdie man kan zulke mooie liedjes maken.
Mijn man en ik zijn ook fan van Boudewijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 09:59 schreef Izith het volgende:
Is er iemand naar de tour geweest van Boudewijn met het Limburg Symfonie Orkest? Ik ga vanavond...
Met deze opmerking mag je inderdaad wel vier jaar verdwijnen.quote:Op donderdag 25 april 2002 23:55 schreef Jozi het volgende:
Testament en Verdronken vlinder vind ik persoonlijk zeer mooi, en moet zeggen dat ik het jammer vind dat ie maar weinig gedraait wordt op de nederlandsche radio. msschien een idee om nrs van hem te remixen en uit te brengen in een top 40 jasje, a la marco borsato, aangezien de hele top 40 bestaat uit nrs die gejat zijn van goede zangers/tekstschrijvers van vroegere jaren.
Ik ga met jullie beiden meequote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2003 18:00 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Mijn #1 is natuurlijk Avond, maar daarvoor heb ik al meer dan genoeg reclame gemaakt op fok.
Ik doe met je mee. Wat een extreem geniaal nummer is dat. Mijn nummer twee is Verdronken Vlinder. Vanwege de emotionele binding die ik met dat nummer heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |