quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef Salatrel het volgende:
je kan toch gewoon dat rekeningnummer blokkeren zodat ze gewoon niets meer kunnen afschrijven bij je broer.
hoef je ook niet meer te storneren
quote:Bankgiro Loterij Afdrukken E-mail
Het geheel of gedeeltelijk beëindigen van een deelname dient schriftelijk te gebeuren. Om een en ander in orde te maken, heeft de bankgiro loterij namelijk uw handtekening nodig. Zij verzoeken u vriendelijk om hun een schriftelijk bericht te sturen. Vermeld daarin uw naam- en adresgegevens en uw rekeningnummer. Vergeet u niet uw handtekening te zetten? Indien het een overlijden betreft, is het uiteraard voldoende wanneer een van de erven tekent. U kunt uw abonnement uitsluitend schriftelijk opzeggen.
We hebben de bank gebeld en die melden dat ze geen rekening nummers meer blokkeren maar krijgen wel een rode kaart opgestuurd die wij naar de bankgiro loterij sturen. De bank melde ook dat heel veel klachten hierover hebben gekregen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef Salatrel het volgende:
je kan toch gewoon dat rekeningnummer blokkeren zodat ze gewoon niets meer kunnen afschrijven bij je broer.
Tenzij ze doodleuk een van hun andere 16.000 rekeningnummers gebruiken om het af te schrijven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef Salatrel het volgende:
Leuke bankquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:47 schreef DanteChaos het volgende:
[..]
We hebben de bank gebeld en die melden dat ze geen rekening nummers meer blokkeren maar krijgen wel een rode kaart opgestuurd die wij naar de bankgiro loterij sturen. De bank melde ook dat heel veel klachten hierover hebben gekregen.
wel eens van de kleine lettertjes gehoord?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef DanteChaos het volgende:
Er staat op de site van de bank dat automatische incasso's niet terug gevorderd kunnen worden van loterijen.
Vind het trouwens belachelijk dat je zomaar een loterij abonnement kunt afsluiten zonder een geldig handtekening die klopt met die van de bank van de rekening.
Okee, dus je broer is gewoon lid geworden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef DanteChaos het volgende:
Er staat op de site van de bank dat automatische incasso's niet terug gevorderd kunnen worden van loterijen.
Vind het trouwens belachelijk dat je zomaar een loterij abonnement kunt afsluiten zonder een geldig handtekening die klopt met die van de bank van de rekening.
Ik heb dit niet gehad met de bankgiro, maar wel met een zorgverzekeringmaatschappij. Die bleven nadat ik was overgestapt naar een ander ook steeds geld van mn rekening halen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef DanteChaos het volgende:
Mijn klacht:
Sinds 2 maanden schrijft de Bankgiro loterij ongevraagd geld af van mijn broer zijn rekening.
Hij natuurlijk gezegd dat hij er niks vanaf weet.
Wij dus bellen en krijgen te horen dat hij niet eens bekend is bij hun.
Wat ik dus vreemd vind sinds ze wel geld van zijn rekening afhalen.
Hun zeggen dus dat ze het geld zullen terug storten en geen geld er meer afhalen.
Maand later weer het zelfde verhaal. Word er nu wel geirriteerd van.
Nu mijn vraag:
Hebben andere leden dit ook gehad in dit jaar?
Storneren kan niet bij dit soort instanties.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef deepart het volgende:
Storneren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |