abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:39:37 #1
227130 DanteChaos
Sayonara, <insert name here
pi_74074311
Mijn klacht:

Sinds 2 maanden schrijft de Bankgiro loterij ongevraagd geld af van mijn broer zijn rekening.
Hij natuurlijk gezegd dat hij er niks vanaf weet.
Wij dus bellen en krijgen te horen dat hij niet eens bekend is bij hun.
Wat ik dus vreemd vind sinds ze wel geld van zijn rekening afhalen.
Hun zeggen dus dat ze het geld zullen terug storten en geen geld er meer afhalen.
Maand later weer het zelfde verhaal. Word er nu wel geirriteerd van.

Nu mijn vraag:

Hebben andere leden dit ook gehad in dit jaar?
<-- Orgineel niet?
pi_74074334
ZIJ het is ZIJ, niet hun.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_74074355
Storneren
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_74074362
Wil je alleen klagen of is dit ook een serieuze vraag?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74074381
Gewoon storneren en nog een keer bellen en even zorgen dat dit niet nog een keer gebeurd.
pi_74074386
je kan toch gewoon dat rekeningnummer blokkeren zodat ze gewoon niets meer kunnen afschrijven bij je broer.

hoef je ook niet meer te storneren
pi_74074398
Storneren.
pi_74074427
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef Salatrel het volgende:
je kan toch gewoon dat rekeningnummer blokkeren zodat ze gewoon niets meer kunnen afschrijven bij je broer.

maandag 26 oktober 2009 @ 12:44:24 #9
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_74074433
quote:
Bankgiro Loterij Afdrukken E-mail
Het geheel of gedeeltelijk beëindigen van een deelname dient schriftelijk te gebeuren. Om een en ander in orde te maken, heeft de bankgiro loterij namelijk uw handtekening nodig. Zij verzoeken u vriendelijk om hun een schriftelijk bericht te sturen. Vermeld daarin uw naam- en adresgegevens en uw rekeningnummer. Vergeet u niet uw handtekening te zetten? Indien het een overlijden betreft, is het uiteraard voldoende wanneer een van de erven tekent. U kunt uw abonnement uitsluitend schriftelijk opzeggen.

Alsjeblieft. Grote kans dat het "niet aankomt". Ze schijnen een beetje achterbaks te zijn daar.

Ongevraagd is het trouwens nooit. Waarschijnlijk is je broer gevallen voor telefonisch verkoop.
En dat ze je broer zijn aanmelding niet kunnen vinden lijkt me vrij onwaarschijnlijk aangezien ze gewoon geld van zijn rekening afschrijven. Je moet ook alles wat je via een klantenservice te horen krijgt met een korrel zout nemen, omdat je zeer waarschijnlijk met Mohammed B praat die in zijn volgende shift de klantenservice van de Otto doet.

[ Bericht 14% gewijzigd door Tyler..Durden op 26-10-2009 12:51:19 ]
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_74074514
Storneren en bij je bank aangeven dat zij niet meer van jouw rekening mogen afschrijven
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:47:29 #11
227130 DanteChaos
pi_74074517
quote:

We hebben de bank gebeld en die melden dat ze geen rekening nummers meer blokkeren maar krijgen wel een rode kaart opgestuurd die wij naar de bankgiro loterij sturen. De bank melde ook dat heel veel klachten hierover hebben gekregen.
<-- Orgineel niet?
pi_74074519
quote:

Tenzij ze doodleuk een van hun andere 16.000 rekeningnummers gebruiken om het af te schrijven.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74074547
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:47 schreef DanteChaos het volgende:

[..]

We hebben de bank gebeld en die melden dat ze geen rekening nummers meer blokkeren maar krijgen wel een rode kaart opgestuurd die wij naar de bankgiro loterij sturen. De bank melde ook dat heel veel klachten hierover hebben gekregen.
Leuke bank
pi_74074576
"hun"
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:54:40 #15
227130 DanteChaos
pi_74074719
Er staat op de site van de bank dat automatische incasso's niet terug gevorderd kunnen worden van loterijen.

Vind het trouwens belachelijk dat je zomaar een loterij abonnement kunt afsluiten zonder een geldig handtekening die klopt met die van de bank van de rekening.
<-- Orgineel niet?
pi_74074751
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef DanteChaos het volgende:
Er staat op de site van de bank dat automatische incasso's niet terug gevorderd kunnen worden van loterijen.

Vind het trouwens belachelijk dat je zomaar een loterij abonnement kunt afsluiten zonder een geldig handtekening die klopt met die van de bank van de rekening.
wel eens van de kleine lettertjes gehoord?
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:57:10 #17
227130 DanteChaos
pi_74074800
Wat heeft kleine lettertjes nu te maken met het punt dat je zomaar een rekening nummer kan opgeven die helemaal niet van jouw is.
<-- Orgineel niet?
pi_74074802
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef DanteChaos het volgende:

Okee, dus je broer is gewoon lid geworden.
Dus: opzeggen volgens de kleine lettertjes en het verlies van de afgelopen maanden nemen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 12:58:07 #19
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_74074830
Stoeptegel door de voorruit van het hoofdkantoor.
Je weet..
pi_74074889
TS -ze broer- zet te snel handtekeningen
//_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_+_\
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:06:36 #21
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74075039
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 13:00 schreef x69 het volgende:
TS -ze broer- zet te snel handtekeningen
Als de broer van TS niet handelsbekwaam is, is het natuurlijk snel bekeken!
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:09:46 #22
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74075138
Incasso's van loterijen kunnen inderdaad niet gestorneerd worden. Heb bij de ING klantenservice vaak genoeg van van deze grapjes meegemaakt. Beste wat je denk ik kunt doen is een aangetekende brief sturen naar de bankgiro loterij.
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:10:14 #23
227130 DanteChaos
pi_74075156
Volgens mij lezen jullie de eerste post niet eens.

1. Mijn broer weet NERGENS van, heeft niet gebeld/ingevuld helemaal NIKS.
2. In de regelementen van die lotto staat dat iemand telefonisch een rekeningnummer kan opgeven en dat die daarmee toestemming geeft dus om het begrijpelijk te maken Pietje kan opbellen en de rekening nummer van jan opgeven zonder dat hij het weet.
<-- Orgineel niet?
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:10:16 #24
271368 --Tweety--
Diep in de zee!
pi_74075159
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef DanteChaos het volgende:
Mijn klacht:

Sinds 2 maanden schrijft de Bankgiro loterij ongevraagd geld af van mijn broer zijn rekening.
Hij natuurlijk gezegd dat hij er niks vanaf weet.
Wij dus bellen en krijgen te horen dat hij niet eens bekend is bij hun.
Wat ik dus vreemd vind sinds ze wel geld van zijn rekening afhalen.
Hun zeggen dus dat ze het geld zullen terug storten en geen geld er meer afhalen.
Maand later weer het zelfde verhaal. Word er nu wel geirriteerd van.

Nu mijn vraag:

Hebben andere leden dit ook gehad in dit jaar?
Ik heb dit niet gehad met de bankgiro, maar wel met een zorgverzekeringmaatschappij. Die bleven nadat ik was overgestapt naar een ander ook steeds geld van mn rekening halen.
Ik heb uiteindelijk bij de rabobank het verhaal uitgelegd, en een bewijs laten zien dat ik overgestapt was naar een ander. De rabobank heeft er toen voor gezorgd dat het andere bedrijf geen geld meer van m'n rekening kon halen, en zij hebben het geld voor me teruggehaald.
Op naar de sterren en daar voorbij!
  maandag 26 oktober 2009 @ 13:10:58 #25
155694 Paulus-de-Boskabouter
Vandaag zonder rode puntmuts
pi_74075179
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 12:41 schreef deepart het volgende:
Storneren
Storneren kan niet bij dit soort instanties.
Wat wel kan is het rekeningnummer blokkeren dat geld van de rekening afschrijft.
Let op de bankgiroloterij kan meerdere rekeningnummers hebben, deze moet je dan allemaal laten blokkeren!

Ooit al eens een probleem gehad met de opzegging die ze niet hadden verwerkt, en maar blijven afschrijven van de rekening.
Paulus mist zijn vriendjes uit het bos....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')