quote:De profetie dat de wereld in december 2012 vergaat is gebaseerd op een rekenfout. Als de onheilstijding al werkelijkheid wordt, zal dat pas in 2208 zijn. Dat zeggen wetenschappers in het novembernummer van het tijdschrift NWT Natuurwetenschap & Techniek.
Wie op Google 2012 intikt krijgt 189 miljoen hits, waarvan de meeste gaan over het einde der tijden of over het aanbreken van een nieuw spiritueel tijdperk. De onheilsprofeten en newage-aanhangers baseren zich op de Mayakalender. Die zou aflopen op 21 december 2012. De zwartkijkers gaan er van uit dat onze tijd er dan op zit en de wereld vergaat.
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt. De kalender van de Maya's loopt pas twee eeuwen later af, aldus NWT.
is die al uit daN?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb die film gezien.... hij raakt parijs
Wat een humor heb jij.quote:
Scherpe analyse.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een humor heb jij.
Om je eigen levenloosheid te verhullen, jat je maar even een plaatje, waarin een enge ziekte wordt gebruikt, in de hoop dat mensen je een goede user zullen vinden.
Die kan je helemaal niet gezien hebben johquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb die film gezien.... hij raakt parijs
Bohhhquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:17 schreef zovty het volgende:
[..]
Scherpe analyse.
Hihihihihhiihihhihi, ik zei anal!
mafkeesquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een humor heb jij.
Om je eigen levenloosheid te verhullen, jat je maar even een plaatje, waarin een enge ziekte wordt gebruikt, in de hoop dat mensen je een goede user zullen vinden.
Echt héquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Wat een humor heb jij.
Zo hey, jij bent goed in al bestaande topics opzoekenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:27 schreef Kevincy het volgende:
Zullen we kijken of we vandaag de 100 topics kunnen halen
Dit zijn de eerste 3 :
'Wereld vergaat pas in 2208'
Rekenfout 2012! De wereld vergaat pas in 2208
De wereld vergaat NIET in 2012
nee hoor. Tot je 67e. "BURN!"quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:19 schreef Stienn het volgende:
Fuck, dan moet ik toch tot m'n 65ste werken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |