[...] Tot slot nog even mijn voorspelling voor de laatste drie: Azis, Seki, Antonette.
Ik tip deze drie niet alleen op basis van persoonlijkheidskenmerken, maar ook omdat zij (voor mij overduidelijk) door SBS zijn uitverkoren voor een positief gekleurde weergave. We zullen zien..."
Goed idee W.O.R.
Wie heeft er nog meer een idee over wie er bij de laatste drie zitten.
Ik denk persoonlijk ook
-Seki (niemand durft hem weg te sturen en hij is een die-hard dus stapt zelf ook niet op.
-Tessa: onderkoeld persoon, redt het wel, is niet irritant.
-Bullent: idem.
Emmy
Sjekkie: Ruw,grof, 'eerlijkheid' wordt uiteindelijk toch z'n ondergang, want eerlijkheid wordt niet op prijs gesteld (groep denkt alvast na over argumenten om dit zo neutraal mogelijk te zeggen zonder vendetta uit te lokken, bijvoorbeeld: "Ik had het gevoel dat ANDEREN bang voor je waren"): EXIT
Aziz: Simpel,irritant gegiegel,dikke mensen zijn niet altijd gezellig: EXIT
Iwan: Teveel buiten beeld, kleurloos: EXIT
Bart: Gezeur over Esdoos begint irritant te worden: EXIT
Esdoos: Dom (no explanation required) en slim (want iedereen het hoofd op hol brengend) tegelijk: BLIJFT
Antonette: Lief meisje: BLIJFT
Bullent: Redelijke middle-of-the-road, niet geheel onsymphatiek, als-ie nou maar een beetje uit de buurt blijft van Esdoos: BLIJFT
Tessa: Geen mening, ook niet heel erg prominent in beeld: EXIT
Jop: Onverstaanbare zeurnicht en een verkeerd (want roddelend) soort allemansvriend: EXIT
Willeke: Moeder weet het voor anderen allemaal beter, maar kan zelf het leven niet aan, gaat uiteindelijk ontzettend knakken: EXIT
Minpunt in deze voorspelling is: 2 vrouwen als winnaar is niet waarschijlijk, zie ook
BB. Het schijnt dat vrouwen meer kijken dan mannen (vrouwen kunnen beter tegen pijn), en die gunnen dan andere vrouwen weer de winst niet, ofzo.
Dus termen als Tessa en Iwan zijn kleurloos en DUS weg , die kloppen waarschijnlijk niet !
Naar wat ik tot nu toe heb gezien (weinig) hoop ik toch dat Tessa ver komt , is de enige beetje normale tot nu toe
* Quenda® vind Antoinet , tot nu toe, een "tof wijf".
quote:
op 03-02-2000 om 12:16 AM schreef Quenda® het volgende:[Quenda vind Antoinet , tot nu toe, een "tof wijf"]
1. Esmeralda
Leuke, frisse, spontane meid die er ook nog 's goed uitziet. Sorry, maar iedereen die haar een kreng of slet of wat ook noemt is gewoon jaloers. 't Is gewoon een lieve meid.
2. Antonette
Leuk, recht door zee en eerlijk. Eigenlijk gedeeld eerste met Esmeralda, maar die heb ik 1 gezet omdat veel haar niet schijnen te mogen wat ik erg onterecht vind. Maar goed, Antonette vind ik een topper.
3. Bullent
Die geweldige grap die hij met Esmeralda uithaalde (die van 'hand op je kont in de discotheek') heeft 'm in 1 klap tot een van m'n favoos gemaakt. Dat vond ik echt meesterlijk. Sowieso sympathiek.
4. Seki
Toch wel de smaakmaker van De Bus of in ieder geval spraakmakend. Niet altijd even sympathiek maar wel 1 van de kleurrijkste personen.
De rest maakt elkaar niet zoveel. Ken ze nog niet goed genoeg om er een keuze in te maken. Behalve natuurlijk:
10. Bart
Verreweg het minst sympatiek. Wat een irritant mannetje is dat zeg. Laat Esmeralda gewoon met rust man! Vandaag sloeg echt nergens op. Denkt-ie dat als je heel open (nou en?) verteld hebt dat je verliefd op iemand bent dat dan niemand anders meer verliefd op diegenen mag worden. Wat een onzin zeg. Denkt-ie nou echt dat Esmeralda hem zo leuker gaat vinden? Ik zou er echt helemaal zat van zijn als ik haar was. "Dan is de bus te klein".... rot toch op man.
2e en 3e mogen wat mij betreft dan wel esmeralda en bart worden, dit gezeur kan mij niet lang genoeg duren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |