abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_250190
Op 1 maart schreef w.o.r.;

[...] Tot slot nog even mijn voorspelling voor de laatste drie: Azis, Seki, Antonette.
Ik tip deze drie niet alleen op basis van persoonlijkheidskenmerken, maar ook omdat zij (voor mij overduidelijk) door SBS zijn uitverkoren voor een positief gekleurde weergave. We zullen zien..."

Goed idee W.O.R.
Wie heeft er nog meer een idee over wie er bij de laatste drie zitten.
Ik denk persoonlijk ook
-Seki (niemand durft hem weg te sturen en hij is een die-hard dus stapt zelf ook niet op.
-Tessa: onderkoeld persoon, redt het wel, is niet irritant.
-Bullent: idem.
Emmy

woensdag 1 maart 2000 @ 21:51:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_250191
Naar mijn (bescheiden) mening wordt de uitslag ongeveer alsvolgt:

Sjekkie: Ruw,grof, 'eerlijkheid' wordt uiteindelijk toch z'n ondergang, want eerlijkheid wordt niet op prijs gesteld (groep denkt alvast na over argumenten om dit zo neutraal mogelijk te zeggen zonder vendetta uit te lokken, bijvoorbeeld: "Ik had het gevoel dat ANDEREN bang voor je waren"): EXIT

Aziz: Simpel,irritant gegiegel,dikke mensen zijn niet altijd gezellig: EXIT

Iwan: Teveel buiten beeld, kleurloos: EXIT

Bart: Gezeur over Esdoos begint irritant te worden: EXIT

Esdoos: Dom (no explanation required) en slim (want iedereen het hoofd op hol brengend) tegelijk: BLIJFT

Antonette: Lief meisje: BLIJFT

Bullent: Redelijke middle-of-the-road, niet geheel onsymphatiek, als-ie nou maar een beetje uit de buurt blijft van Esdoos: BLIJFT

Tessa: Geen mening, ook niet heel erg prominent in beeld: EXIT

Jop: Onverstaanbare zeurnicht en een verkeerd (want roddelend) soort allemansvriend: EXIT

Willeke: Moeder weet het voor anderen allemaal beter, maar kan zelf het leven niet aan, gaat uiteindelijk ontzettend knakken: EXIT

Minpunt in deze voorspelling is: 2 vrouwen als winnaar is niet waarschijlijk, zie ook
BB. Het schijnt dat vrouwen meer kijken dan mannen (vrouwen kunnen beter tegen pijn), en die gunnen dan andere vrouwen weer de winst niet, ofzo.

pi_250192
Ehhh , jullie vergeten dat de deelnemers zelf uiteindelijk kiezen wie er moet wyberen !

Dus termen als Tessa en Iwan zijn kleurloos en DUS weg , die kloppen waarschijnlijk niet !

Naar wat ik tot nu toe heb gezien (weinig) hoop ik toch dat Tessa ver komt , is de enige beetje normale tot nu toe

donderdag 2 maart 2000 @ 00:16:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_250193
* Quenda® vreest dat zodra de dreigende rode kaart uitgereikt word,Seki door zijn hartelijke, lieve, zachtaardige busgenootjes direct de bus uitgegooid word.

* Quenda® vind Antoinet , tot nu toe, een "tof wijf".

pi_250194
quote:
op 03-02-2000 om 12:16 AM schreef Quenda® het volgende:

[Quenda vind Antoinet , tot nu toe, een "tof wijf"]

Huh ?
pi_250195

Job moet winnen

Jusqu'ici tout va bien...
pi_250196
Job moet gewoon winnen jongens
pi_250197

Job job job
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 maart 2000 @ 20:10:00 #9
862 Arcee
Look closer
pi_250198
Wat ik hoop:

1. Esmeralda

Leuke, frisse, spontane meid die er ook nog 's goed uitziet. Sorry, maar iedereen die haar een kreng of slet of wat ook noemt is gewoon jaloers. 't Is gewoon een lieve meid.

2. Antonette

Leuk, recht door zee en eerlijk. Eigenlijk gedeeld eerste met Esmeralda, maar die heb ik 1 gezet omdat veel haar niet schijnen te mogen wat ik erg onterecht vind. Maar goed, Antonette vind ik een topper.

3. Bullent

Die geweldige grap die hij met Esmeralda uithaalde (die van 'hand op je kont in de discotheek') heeft 'm in 1 klap tot een van m'n favoos gemaakt. Dat vond ik echt meesterlijk. Sowieso sympathiek.

4. Seki

Toch wel de smaakmaker van De Bus of in ieder geval spraakmakend. Niet altijd even sympathiek maar wel 1 van de kleurrijkste personen.

De rest maakt elkaar niet zoveel. Ken ze nog niet goed genoeg om er een keuze in te maken. Behalve natuurlijk:

10. Bart

Verreweg het minst sympatiek. Wat een irritant mannetje is dat zeg. Laat Esmeralda gewoon met rust man! Vandaag sloeg echt nergens op. Denkt-ie dat als je heel open (nou en?) verteld hebt dat je verliefd op iemand bent dat dan niemand anders meer verliefd op diegenen mag worden. Wat een onzin zeg. Denkt-ie nou echt dat Esmeralda hem zo leuker gaat vinden? Ik zou er echt helemaal zat van zijn als ik haar was. "Dan is de bus te klein".... rot toch op man.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_250199
Zeg Manono, wat is er voor aardigs aan Jop te ontdekken? Dat hij zijn mond steeds open houdt of zo? Ik zou hem als eerste een ander melkwegstelsel innomineren. Bart inderdaad er direct achteraan. Na BB moet sowieso maar eens een dame winnen. Als het maar niet met een E. begint vind ik alles best.
En waarom Esmeralda nogal scherpe kritieken krijgt is omdat ze zo kittig doet de hele tijd, een beetje teaserig. Ook is ze geen licht; samen komt dat toch wel erg over als het stereotype blonde meisje.
Maar sympathiek dat je voor haar opkomt Arcee. Kan ze wel gebruiken!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_250200
wat mij betreft, mag Bullent wel blijven.
Tot vandaag komt hij sympathiek op mij over.
Verder vind ik Tessa ook wel oke en als derde persoon twijfel ik nog tussen Seki en Antonette.
Willeke mag sowieso direkt weg, net als Esmeralda en Jop; van hun krijg ik kippenvel en !
pi_250201
op 1 Willeke - 2 Bart en 3 Iwan, maar daar twijfel ik een beetje over die komt niet zo op de voorgrond.
  donderdag 2 maart 2000 @ 22:01:00 #13
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_250202
Het lijkt mij volkomen duidelijk dat Sjekkie gaat winnen want ik denk niet dat iemand het durft om hem er uit te stemmen. Met uitzondering van Bart heb ik het idee dat namelijk iedere bussagier (welke oet heeft dat woord bedacht) gewoon weer wil terugkeren in de maatschappij na het wrede busavontuur. Door op sjekkie te stemmen zou die droom wel eens abrubt verstoord kunnen worden...

2e en 3e mogen wat mij betreft dan wel esmeralda en bart worden, dit gezeur kan mij niet lang genoeg duren.

pi_250203
Ik had hier al in het begin een poll voor gemaakt. Esmee staat er nog op maar die kun je negeren STEM: En link hem svp door.
http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=214154
  vrijdag 3 maart 2000 @ 03:28:00 #15
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_250204
Als je nu naar de internet-stem-tussenstanden kijkt, valt het wel op dat het verschil tussen es en de rest steeds kleiner wordt, en zlefs verdwijnt....misschien dat het nu wat spannender wordt...valt toch tegen he, es.....nu de mooiheid eraf is, en de hersens (of gebrek aan...) boven komen drijven......
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')