quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:02 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik stond vandaag zelf om 5:30 op, terwijl ik pas om 6:30 op hoef te staan, gewoon zonder reden
Ik stond om 4.30 naast mijn bed terwijl ik vandaag niets te doen heb.quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:02 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik stond vandaag zelf om 5:30 op, terwijl ik pas om 6:30 op hoef te staan, gewoon zonder reden
hoe doe je dat? voel/ben je niet moe? of ging je om half 9 slapen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik stond om 4.30 naast mijn bed terwijl ik vandaag niets te doen heb.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:31 schreef Scarface2004 het volgende:
Mn biologische klok moet nog ff wennen
Tuurlijk wel, als je een uur later naar bed ging tenminste.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat van dat 1 uur te kort geslapen klopt niet. Je komt helemaal geen uur tekort. Je hebt evenveel uren geslapen als normaal.
jawel, maar ik heb niet meer naar de tijd van mijn mobiel gekeken.. gewoonweg niet aan gedachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:38 schreef najazeg het volgende:
TS, had je dan niet al iets door toen je zondag achter je computer zat? Of heb je die de hele dag uit staan?
Ik kwam erachter toen ik op teletekst even het weer wou bekijken. Zo anno 2009 zou je toch verwachten dat zo'n mobiel automatisch de boel aanpast. Maar goed, wel lekker rustig aan kunnen doen iddquote:Op maandag 26 oktober 2009 07:00 schreef Onnoman het volgende:
Ik verdien nu al fail prijs van de week, want me mobiel heeft de tijd niet automatisch aangepast, stond ik gewoon een uur te vroeg op vandaag... (kwam er pas achter nadat ik uit de douche kwam)
afijn, wel lekker rustig aan kunnen doen
klacht: 1 uur te kort geslapen
Koop dan een normale telefoon. Die van mij gaf het gewoon netjes aan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kwam erachter toen ik op teletekst even het weer wou bekijken. Zo anno 2009 zou je toch verwachten dat zo'n mobiel automatisch de boel aanpast. Maar goed, wel lekker rustig aan kunnen doen idd
Heb jij even een kutleven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:05 schreef Salatrel het volgende:
wees blij... ik zat gisteren al om 16:20 aan het avondeten
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Koop dan een normale telefoon. Die van mij gaf het gewoon netjes aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik heb een normale telefoon!Met druktoetsen, FAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |