Mwah, de UT/Saxion scoorden met hun team een vierde plek, marginaal slechter dan het Delftse team dus, een goede prestatie dus die vermeld mag worden. Ook omdat ze zwaar gecrashed waren in de voorbereiding.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
Omdat zij de grote favoriet zijn lijkt me
De NOS: Amsterdam >> Rest van Randstad > Rest van Nederland.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:03 schreef Sapstengel het volgende:
Maar de randstad is gewoon veel belangrijker.
Dat is onzin, voor de race mag geen hulp van buiten het studententeam komen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:01 schreef Biels het volgende:
Omdat mensen alleen over winnaars praten, en bij gebrek aan winnaars over het beste Nederlandse team.
Die van Twente doen het ook ieder jaar goed.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:17 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Die uit Delft hebben toch al een paar keer gewonnen? Nogal logisch dan he.
UT ligt niet in de Achterhoek, kneus.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:58 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom gaan alle nieuwsberichten over de solar challenge in australië alleen maar over het Delftse team. Net ook weer op de radio(tijdens werk)
Blablabla Delft dit, Delft dat, want ze waren wel 3e geworden.
Alleen het laatste zinnetje, het team van twente werd 4e.
Klacht: Lijkt me duidelijk.
Ik studeer zelf overigens aan de TU Delft, dus ik ben geen achterhoekse supporter ofzo.
Zelfde richting enzo. Alles voorbij Utrecht is eng en ongeciviliceerdquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
UT ligt niet in de Achterhoek, kneus.
Twente en de Achterhoek liggen in verschillende provincies.
Zegt de man met de freak-voetenquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zelfde richting enzo. Alles voorbij Utrecht is eng en ongeciviliceerd
Met Delftenaren of met Achterhoekers? Of met voormalige Achterhoekers die momenteel in Delft wonen? Mênnn, wees eens duidelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef NielsTriple het volgende:
Ik woon ook in Delft... maar ben van oorsprong Achterhoeker... nie fukke met ons, je weet zelluf!
Gast, als je dat jezelf moet afvragen zit ik al in je hoofd.. en dus win ikquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Met Delftenaren of met Achterhoekers? Of met voormalige Achterhoekers die momenteel in Delft wonen? Mênnn, wees eens duidelijk.
Maar dat maakt het eigenlijk tot een vicieuze circel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:54 schreef zquing het volgende:
Omdat de TU Delft sowieso vaker in het nieuws is dan de UT of TU/e, dus beter bekend bij het nieuwskijkend publiek en dus interessanter om over te berichtgeven.
Had twente maar als eerste moeten winnenquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dat maakt het eigenlijk tot een vicieuze circel.
Want nu krijgt Delft meer aandacht>meer sponsors>meer geld>technologisch voordeel.
Blaffende honden bijten niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:49 schreef NielsTriple het volgende:
Ik woon ook in Delft... maar ben van oorsprong Achterhoeker... nie fukke met ons, je weet zelluf!
Maar niet goed genoeg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die van Twente doen het ook ieder jaar goed.
Je hebt mijn medelijden inderdaad gewekt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:04 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Gast, als je dat jezelf moet afvragen zit ik al in je hoofd.. en dus win ik
quote:
Daar deed je lang genoeg overquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:14 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Je hebt mijn medelijden inderdaad gewekt.
delft kreeg de eerste keer al nuon als geldschieter, dus toen al een oneerlijk voordeel, zeker omdat er verder geen groep in nederland is die zoveel geld wil steken in zonne-energie waardoor geen enkele ander nederlands team (lees Twente) kans maakt op zulke dikke sponsoring....quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:08 schreef zquing het volgende:
[..]
Had twente maar als eerste moeten winnen
idd, das zwaar kut, zo winnen we weer niet...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het wagentje van Twente is over de kop geslagen zie ik.
Alleen winnen ze niet. Delft kan dit jaar voor de vijfde keer achter elkaar winnen. Wel zo speciaal, en wel zo leuk om het daarom wat extra aandacht te geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die van Twente doen het ook ieder jaar goed.
Het zijn ook nog al speciale banden. Zit ook geen lucht in, maar stikstof geloof ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:30 schreef Biogarde het volgende:
Dan heb je een hypermodern voertuig, KRIJG JE EEN LEKKE BAND
Da's nou niet echt speciaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het zijn ook nog al speciale banden. Zit ook geen lucht in, maar stikstof geloof ik
Zie ik ook niet echt gebeuren, Tokai heeft een 300km voorsprong. Jammer, over 2 jaar beterquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het zijn ook nog al speciale banden. Zit ook geen lucht in, maar stikstof geloof ik
@zquing: Het is wel zonde inderdaad![]()
Denk niet dat Delft de jappen in gaat halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |