Nu:quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef Snarf het volgende:
Geen idee wat TS gerookt heeft, maar ik wil er ook een keer op trippen, da's duidelijk.
wat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:01 schreef PjotrXII het volgende:
Hij was vorig jaar getaxeerd op 2200euro.
Ik heb een naam godverdommequote:Op maandag 26 oktober 2009 01:04 schreef PjotrXII het volgende:
Ik hem niet mocht verkopen.. En dat we zouden proberen de 50 te halen.
@.. ik heb een vriendin
@.. hij had geen aids, maar wel last van beestjes (call it a soa?)
Verandert de zaakquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:01 schreef PjotrXII het volgende:
Hij was vorig jaar getaxeerd op 2200euro.
Hij was al een tijdje ziek.. Last van bepaalde bactieren oid. Ik heb geprobeerd dmv verse bemesting en het aanbrengen van een gebalanceerde voeding het te redden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:10 schreef Winner_Taco het volgende:
Nogmaals .... Waarom is die dood? Na 40 jaar en binnen 2 maanden dood ? Heb je hem wel water gegeven ??
quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:13 schreef PjotrXII het volgende:
Wat mss mogelijk is is het feit dat hier een keer een feestje was en mensen er toen bier in hebben gegoten.. Maar in hoeverre dat de oorzaak van overlijden geweest is..
quote:Zoals al is uitgelegd hangt het van vele factoren af hoe vaak er moet worden bewaterd. Vooral in het begin kan het erg moeilijk zijn om dit te bepalen, daarom is het aan te raden om een saté-prikkertje in de grond te steken, na 10 minuten kun je het er weer uit trekken. Aan de verkleuring van het stokje valt te bepalen of er wel of niet moet worden bewaterd: Hoe lichter de kleur, hoe droger de grond is. Door met een vinger de grond te voelen is ook goed te bepalen of de boom water nodig heeft; als de grond droog aanvoelt moet je bewateren maar wanneer de grond nog vrij vochtig is niet. Bewater alleen wanneer het nodig is, want één van de meest voorkomende ziekten is wortelrot, veroorzaakt door een teveel aan water. Het is echter van nog groter belang om de boom nooit geheel uit te laten drogen; wanneer de wortels één keer uitgedroogd zijn zal grote schade ontstaan aan het wortelstelsel. Houd de boom goed in de gaten en wen jezelf niet aan vast bewateringspatroon; soms heeft de boom dagelijks water nodig, soms bijna een week niet.
Wanneer je weinig tijd hebt om regelmatig te bewateren is het van belang om tijdens het verpotten een grondmix te selecteren die meer water vasthoudt.
Handig zeg ! Je moet goed kijken wat er mis is en dan een behandeling kiezen voor je boom. Er zijn tal van schimmels/ongedierte die je boom ernstig kunnen schaden. Waarvan de meeste buiten leven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:13 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Hij was al een tijdje ziek.. Last van bepaalde bactieren oid. Ik heb geprobeerd dmv verse bemesting en het aanbrengen van een gebalanceerde voeding het te redden.
Wat mss mogelijk is is het feit dat hier een keer een feestje was en mensen er toen bier in hebben gegoten.. Maar in hoeverre dat de oorzaak van overlijden geweest is..
Dat dusquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:02 schreef Barcaconia het volgende:
Dat maakt jou niet alleen zielig, maar ook nog eens ontzettend stom![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |