Waarom? Je kan je onzin toch ook op internet spuien? En dan breng je geen vliegtuigen in je gevaar met je vieze herrie, langharig werkschuw stuk krakerstuig dat je er bent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef Rowdie het volgende:
Verdomme wil ik lekker op de FM blazen is me zendbakkie kapot![]()
![]()
Volgens mij ken ik jou...quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef Rowdie het volgende:
Verdomme wil ik lekker op de FM blazen is me zendbakkie kapot![]()
![]()
Kan ik weer een nieuwe maken![]()
Dit keer maar gelijk R-D-S erbij gooien![]()
En jeej het is bijna kerst
Dit dus, amateurs die andere in gevaar brengenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom? Je kan je onzin toch ook op internet spuien? En dan breng je geen vliegtuigen in je gevaar met je vieze herrie, langharig werkschuw stuk krakerstuig dat je er bent.
Precies, echt klapjosti's zijn het. Hoe breng je andere in gevaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Equites het volgende:
Hoor je zo opeens piratenmuziek in het vliegtuig tijdens de landing. Sta je toch gek te kijken hoor.
Nee, de enige Rodie die ik ken, kent ook een zekere Ezra... Als die naam je nix zegt, never mindquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:51 schreef Dennisweb het volgende:
Ik ken TS ook... Met zn themastationnetjes, zit ik nog steeds te wachten op SPIX!Faal
Ik ken Rodiequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
U kijkt Spixfm.nl, en u ziet wat ik bedoel..
Zo'n 27mc bakkie kan je idd ook in de auto zetten,quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:48 schreef dikkemongul het volgende:
He dit vind ik wel tof! Kun je zo'n ding in de auto monteren en kun je dan ook met vrachtwagenchauffeurs praten?
Op welke frequentie zitten die lui?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |