Waarom? Je kan je onzin toch ook op internet spuien? En dan breng je geen vliegtuigen in je gevaar met je vieze herrie, langharig werkschuw stuk krakerstuig dat je er bent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef Rowdie het volgende:
Verdomme wil ik lekker op de FM blazen is me zendbakkie kapot![]()
![]()
Volgens mij ken ik jou...quote:Op maandag 26 oktober 2009 00:17 schreef Rowdie het volgende:
Verdomme wil ik lekker op de FM blazen is me zendbakkie kapot![]()
![]()
Kan ik weer een nieuwe maken![]()
Dit keer maar gelijk R-D-S erbij gooien![]()
En jeej het is bijna kerst
Dit dus, amateurs die andere in gevaar brengenquote:Op maandag 26 oktober 2009 09:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarom? Je kan je onzin toch ook op internet spuien? En dan breng je geen vliegtuigen in je gevaar met je vieze herrie, langharig werkschuw stuk krakerstuig dat je er bent.
Precies, echt klapjosti's zijn het. Hoe breng je andere in gevaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:43 schreef Equites het volgende:
Hoor je zo opeens piratenmuziek in het vliegtuig tijdens de landing. Sta je toch gek te kijken hoor.
Nee, de enige Rodie die ik ken, kent ook een zekere Ezra... Als die naam je nix zegt, never mindquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:51 schreef Dennisweb het volgende:
Ik ken TS ook... Met zn themastationnetjes, zit ik nog steeds te wachten op SPIX!Faal
Ik ken Rodiequote:Op maandag 26 oktober 2009 12:55 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
U kijkt Spixfm.nl, en u ziet wat ik bedoel..
Zo'n 27mc bakkie kan je idd ook in de auto zetten,quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:48 schreef dikkemongul het volgende:
He dit vind ik wel tof! Kun je zo'n ding in de auto monteren en kun je dan ook met vrachtwagenchauffeurs praten?
Op welke frequentie zitten die lui?
En ook steeds die 'DJ' (quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:53 schreef Geranium_Opa het volgende:
'Ik wil groag de groette doen aan onzen beppe de patries met de kinderen en de kleinkinderenen den louis en graag het liedje Un dos tres van Fransje bauerr!'![]()
Grappig dat jullie allemaal zo me hobby-project kunnen afzeiken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Ik ken Rodieu begrijpt dat ik snap wat u bedoelt
Daarnaast heb ik geen zin om hem in persoon af te zeiken![]()
Op je antennetje getrapt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Grappig dat jullie allemaal zo me hobby-project kunnen afzeiken.
Inmiddels wel veel mee bereikt, laat staan organisatie Zomerse en Winterse50 hitlijst dat elk jaar weer op de Nederlandse en Belgische nieuwswebsite's staan, kranten en alles rondom media.
Misschien je eens beter verdiepen in waar ik me allemaal bezig hou, waarmee ik me in betrek.
Dat is wel meer dan een 'internet-zendertje'.
Evenementenzenders (legale ja) komen niet voor janlul altijd eerst bij mij terecht voor hulp.
Wat denken jullie nou eigenlijk? Dat ik geen hol verstand van zaken heb?
Misschien eens naar jezelf kijken i.p.v. anderen af te kraken.
Je weet niet eens waar je over praat man
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Inmiddels wel veel mee bereikt, laat staan organisatie Zomerse en Winterse50 hitlijst dat elk jaar weer op de Nederlandse en Belgische nieuwswebsite's staan, kranten en alles rondom media.
Misschien je eens beter verdiepen in waar ik me allemaal bezig hou, waarmee ik me in betrek.
Evenementenzenders (legale ja) komen niet voor janlul altijd eerst bij mij terecht voor hulp.
Zeg ik weet heus wel waar je je mee bezig houd, en ik had gezegd dat ik je niet wil afzeikenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:48 schreef Rowdie het volgende:
[..]
Na die ongegeneerde verwijzing naar je fobo had ik op z'n minst 1 naaktfoto verwacht. Maar nee hoor, gewoon weer iemand die te preuts is voor woorden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:09 schreef Esmerallda17 het volgende:
Lees eerst mijn fobo voordat je mij gvd gaat uitschelden, met dat ik dingen neer zou kankeren, :S terwijl je het er zelf gewoon had neergezet.
Denk maar niet dat ik dan nog met je praat.
Volgens mij praat je ook over je zelfquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Na die ongegeneerde verwijzing naar je fobo had ik op z'n minst 1 naaktfoto verwacht. Maar nee hoor, gewoon weer iemand die te preuts is voor woorden.
Niks tegen meiden hè, die hoor je niet af te zeiken klapmongoolquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:15 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Na die ongegeneerde verwijzing naar je fobo had ik op z'n minst 1 naaktfoto verwacht. Maar nee hoor, gewoon weer iemand die te preuts is voor woorden.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niks tegen meiden hè, die hoor je niet af te zeiken klapmongool
1 Ik ben geen wijfquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:17 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Volgens mij praat je ook over je zelf
Kijk! Een echte internet neger! Die zijn zeldzaam deze tijd van het jaar!quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Niks tegen meiden hè, die hoor je niet af te zeiken klapmongool
AT is op de hoogtequote:Op maandag 26 oktober 2009 03:12 schreef Martinovibes het volgende:
Maaruh mijn BLF 278 gaat ook aan in Rozenburg dit jaar
Sjonge jonge, ik ben geen neger ik ben gewoon blank! Dat ik een User Icon heb met een neger zegt niks over mij zelfquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:22 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
1 Ik ben geen wijf
2 Ik verwijs niet naar mijn fobo
[..]
Kijk! Een echte internet neger! Die zijn zeldzaam deze tijd van het jaar!
Inderdaad, maar hier krijgen vrouwen verreweg geen respect.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ik ben geen neger ik ben gewoon blank! Dat ik een User Icon heb met een neger zegt niks over mij zelf![]()
Trouwens, je moet meiden met respect behandelen dan krijg je het ook terug, zeur piet!
Respect moet je verdienen, huiliequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:19 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar hier krijgen vrouwen verreweg geen respect.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:31 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen, huilie
Ik dwing het gewoon af, klaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Als je zo reageert krijg je helemaal geen respect
Mij kun je niks opdringenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik dwing het gewoon af, klaar.
Ik heb het dan ook over afdwingenquote:
http://www.encyclo.nl/begrip/AFDWINGENquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over afdwingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |