Valt mee, maar je moet wel snel uit de kast komen, ouwe keuteldeuker.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef Precizionist het volgende:
Kan ik dit topic nog snel weghalen.
Ik voel een stapel kutreacties tegenover TS opkomen...
Ranzig jongetje.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:55 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Valt mee, maar je moet wel snel uit de kast komen, ouwe keuteldeuker.
ff bewarenquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:53 schreef Precizionist het volgende:
Ja, zit ik lekker te FOK!en zie ik opeens : Date 'n Chat for GAY People...
KOM OP FOK! Andere sponsors!!!
Gefeliciteerd, nu krijg je een ban.quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:56 schreef Aethereal het volgende:
Ik zie heul geen reclame, want ik gebruik Firefox met Adblock.
props voor Firefox,quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:56 schreef Aethereal het volgende:
Flikker op, joh.quote:
Ook niet doen, mag nietquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:57 schreef Precizionist het volgende:
[..]
props voor Firefox,
Nu je het zegt, dat gebruik ik ook, maar geen Adblock???
Ja, hee... hou ik een keer rekening met m'n woordkeus, gaan we "verkloot je quote" spelen.quote:
Ben ik goed inquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, hee... hou ik een keer rekening met m'n woordkeus, gaan we "verkloot je quote" spelen.
* sinadO TR plaatstquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:56 schreef Aethereal het volgende:
TR.quote:
Ah zo. Ik zie het al. Weet iemand hoe ik Fok uit de lijst haal van adblock?quote:
Nee, dat weet helemaal niemand.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:14 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Ah zo. Ik zie het al. Weet iemand hoe ik Fok uit de lijst haal van adblock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |