SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:50 schreef L.no het volgende:
Wees blij dat hij geen seks met je wilt.
..oh wacht
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:53 schreef dirkjo het volgende:
Of is je poes zo groot?de trap is erg klein, hij loopt heel stijl (steil?) zegmaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die kat die op de trap ligt is aardig groot ja.
en wat dat woordgrapje betreft... dat vind ik toch iets te persoonlijk voor het internet
.
ik zal de volgende keer iets over een blauwe sabeltandkikker schrijven, goed?quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef CantFazeMe het volgende:
Alweer een poes topic van mijn moeder?
hahaquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:06 schreef Ridocar het volgende:
Kat een trap geven.
Mag je zelf weten hoe je het opvat.
Zet een mooi hekje voor je trap, zo eentje die je ook voor kindjes hebtquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:00 schreef jefokkingmoeder het volgende:
[..]
de trap is erg klein, hij loopt heel stijl (steil?) zegmaar
en die kat die op de trap ligt is aardig groot ja.
en wat dat woordgrapje betreft... dat vind ik toch iets te persoonlijk voor het internet
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:48 schreef dingenenzoo het volgende:
Die van ons ligt altijd op de trap. Als je dan naar boven loopt draait ie zich op zijn rug om te spelen. Vervolgens tieft ie de trap af omdat ie zich helemaal op 1 tree niet om kan draaien zonder om te donderen.
Met hakken aan erop staan als vrouw lost het probleem wel op.quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
laat m gewoon liggen en stap 1 tree erover
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |