is als het goed is in elke nederlandse gemeente qua 5 werkdagen na bewoning van de woningquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Innisdemon het volgende:
Zodra jij in Arnhem komt wonen, dien je je binnen 5 werkdagen in te schrijven meen ik mij te herinneren.
Sta al 1,5 jaar niet ingeschreven in een gemeente..quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:02 schreef viccie het volgende:
Officieel moet je inderdaad binnen 5 dagen werkdagen inschrijven bij de gemeente. Uit de praktijk weet ik dat de meeste gemeenten het daar niet zo nauw mee nemen. Ik heb een tijdje in rotterdam gewoond waar het 8 maanden duurde voordat ik me kon inschrijven omdat het een nieuwbouwstraat was en het adres nog niet in het register van de gemeente was opgenomen![]()
Als je niet inschrijft krijg je eerst een keer een briefje met de uitleg dat je verplicht bent binnen 5 werkdagen in te schrijven en of je dat alsnog even wil komen doen![]()
Ik zou me niet te druk maken om dat inschrijven, gewoon inschrijven zodra je daadwerkelijk in Nederland komt wonen.
En je punt is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:32 schreef diorcharm het volgende:
[..]
Sta al 1,5 jaar niet ingeschreven in een gemeente..
Waar ga jij een nieuw paspoort aanvragen als je oude verloopt?quote:
Gaat je helemaal niks aan! Je weet niet eens het hele verhaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waar ga jij een nieuw paspoort aanvragen als je oude verloopt?
Wat ben jij voor josti dan dat je hier ff blij komt melden dat je 'al anderhalf jaar niet staat ingeschreven', maar verder niks van info geeft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef diorcharm het volgende:
[..]
Gaat je helemaal niks aan! Je weet niet eens het hele verhaal.
Dan is je post dus helemaal zinloos.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef diorcharm het volgende:
[..]
Gaat je helemaal niks aan! Je weet niet eens het hele verhaal.
Oehhh jeetje wat erg... Sorry dat je je zo druk om maakt. Maar dat zegt genoeg over jou. Jammer dat je alles gelijk gelooft.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor josti dan dat je hier ff blij komt melden dat je 'al anderhalf jaar niet staat ingeschreven', maar verder niks van info geeft.
En feitelijk even TS z'n topic kaapt
Zo... je hebt je verhaal gedaan, ga nu maar weer buiten spelen danquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef diorcharm het volgende:
[..]
Oehhh jeetje wat erg... Sorry dat je je zo druk om maakt. Maar dat zegt genoeg over jou. Jammer dat je alles gelijk gelooft.
Dan waren die 4 posts hier van jou echt de meest nutteloze ever, als je nu eigenlijk ook nog beweerd dat het wellicht niet eens waar isquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:55 schreef diorcharm het volgende:
[..]
Oehhh jeetje wat erg... Sorry dat je je zo druk om maakt. Maar dat zegt genoeg over jou. Jammer dat je alles gelijk gelooft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |