Hoogstaande kwaliteit moet goed bewaard worden?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef deepart het volgende:
Wat een uitzonderlijke OP. Fascinerend, deze zet ik even in mijn bladwijzers voor nader onderzoek
Zoietsquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hoogstaande kwaliteit moet goed bewaard worden?
Ik vind het zo mooi dat ik mijn exact bedoeling omschrijf, en mensen nog steeds mijn OP komen bevestigen. Die mensen scheiden toch wel echt het kaft van het koren hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:40 schreef ynuhh het volgende:
Ts krijgt nooit complimenten in het echte leven, daarom probeert zij/hij het maar via een internet forum dmv wat aandachttrekkende posts. Om vervolgens te kunnen soppen op een paar reacties van geile dikke ICT'ers.
Proef ik daar nu sarcasme?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:39 schreef deepart het volgende:
Wat een uitzonderlijke OP. Fascinerend, deze zet ik even in mijn bladwijzers voor nader onderzoek
Kaftquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi dat ik mijn exact bedoeling omschrijf, en mensen nog steeds mijn OP komen bevestigen. Die mensen scheiden toch wel echt het kaft van het koren hoor.![]()
Whut?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Kaft.
Er zit toch geen kaft om koren?.
Ik weet niet waar je aan likt?quote:
Zelfs jij, als lid van de slechte helft van KLB, merkt het sarcasme. Dit was dus een goede post.quote:
Gefeliciteerd, zelfs ik maak foutjes.quote:
In jouw perceptie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Zelfs jij, als lid van de slechte helft van KLB, merkt het sarcasme. Dit was dus een goede post.
Jij vroeg waar hij het over hadquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, zelfs ik maak foutjes.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Een lolly toch.quote:
Ja klopt. Ik zag mijn fout eerst niet. Shit happens.quote:
Ja dan is het inderdaad sarcasmequote:
Je zegt het zelf, dus ik ga daar heel veel waarde aan hechten.quote:
Raad eens!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja dan is het inderdaad sarcasme![]()
Jou UI, die met die pixels. Wat is het?
Ahwwww, je eerste poging tot sarcasme!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, dus ik ga daar heel veel waarde aan hechten.
jou?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja dan is het inderdaad sarcasme![]()
Jou UI, die met die pixels. Wat is het?
Gefeliciteerd, zelfs ik maak foutjes.quote:
Hoef je mij niet te feliciteren hoor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Matigquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:52 schreef deepart het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |