Posts die voor meerdere interpretaties vatbaar zijn zijn gewoon slechte posts.quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:43 schreef griekjeee het volgende:
de mogelijkheid tot een andere interpretatie van een post.
Nee, maar de sneuheid mag wel even in de openbaarheid besproken worden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Moordenaar het volgende:
Als TS zich aangesproken voelt na een belediging van een "hater" is dat een bevestiging van zijn of haar eigen onzekerheid.
Wat een kansloze aandachtshoer ben je toch ook hè, even een irrelevante post quoten om je topic te kicken.quote:
Helemaal niet, ooit gehoord van cynisme, sarcasme oid?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef zovty het volgende:
[..]
Posts die voor meerdere interpretaties vatbaar zijn zijn gewoon slechte posts.
Verder heb ik geen idee wie je bent of waar het over gaat.
Hihiquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:07 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat een kansloze aandachtshoer ben je toch ook hè, even een irrelevante post quoten om je topic te kicken.
Ben je een kloon van MLI? Borderliner.quote:
Eindelijk zoeken de mensen waar mijn topic voor bedoeld is, mijn topic ook daadwerkelijk op. Ga vooral door. Ik vind het zelfs een beetje opwindend.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je een kloon van MLI? Borderliner.
Hier laat ik het maar bij, geen zin om bij te dragen aan het orgasme van een of ander dik wijf.
Het zit jou wel degelijk dwars anders had je niet de behoefte om het in het openbaar te bespreken, haters zul je toch altijd houden. Tevens zijn de mensen die haten de mensen die voor zichzelf erkent hebben dat ze een bepaalde situatie of conversatie niet onder controle hebben. Mensen die zomaar haten zonder reden zijn mensen die zich vervelen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, maar de sneuheid mag wel even in de openbaarheid besproken worden.
Als mensen het cynisme/sarcasme niet oppakken is het toch een slechte post of wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Helemaal niet, ooit gehoord van cynisme, sarcasme oid?
Aan jou. Maar ook aan mijn desinteresse. Maar toch aan jou.quote:En dat laatste ligt aan mij of aan jou?
Nee, ik wil iedereen wat inzicht geven. Juist omdat die mensen zichzelf inderdaad niet onder controle hebben. Iedereen die dat hier komt doen bewijst alleen maar mijn standpunt. Dus ik wacht. En geniet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het zit jou wel degelijk dwars anders had je niet de behoefte om het in het openbaar te bespreken, haters zul je toch altijd houden. Tevens zijn de mensen die haten de mensen die voor zichzelf erkent hebben dat ze een bepaalde situatie of conversatie niet onder controle hebben. Mensen die zomaar haten zonder reden zijn mensen die zich vervelen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:11 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het zit jou wel degelijk dwars anders had je niet de behoefte om het in het openbaar te bespreken, haters zul je toch altijd houden. Tevens zijn de mensen die haten de mensen die voor zichzelf erkent hebben dat ze een bepaalde situatie of conversatie niet onder controle hebben. Mensen die zomaar haten zonder reden zijn mensen die zich vervelen.
Toen men nog gewoon mensch schreef ipv het 'populaire' mensquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:12 schreef Airlocker het volgende:
Waar is de tijd gebleven waar men normaal Nederlands sprak?
Waarom pakt de betere helft van KLB mijn post dan wel goed op?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Als mensen het cynisme/sarcasme niet oppakken is het toch een slechte post of wat?![]()
.
[..]
Aan jou. Maar ook aan mijn desinteresse. Maar toch aan jou.
Als jij werkelijk inzicht wou geven dan maakte je geen gebruik van drogredenen om je argumenten te bekrachtigen. Ik krijg meer het idee dat je gewoon aandacht tekort komt in het echte leven, dit moét in mijn opinie parallel staan aan jouw uiterlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:14 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee, ik wil iedereen wat inzicht geven. Juist omdat die mensen zichzelf inderdaad niet onder controle hebben. Iedereen die dat hier komt doen bewijst alleen maar mijn standpunt. Dus ik wacht. En geniet.
Namen van 'de betere helft'?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom pakt de betere helft van KLB mijn post dan wel goed op?
Het is jouw desinteresse
Wat jij wilt baby. Gezien jouw post zich baseert op aannames ga ik daar niet met jou over rede twisten.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:19 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Als jij werkelijk inzicht wou geven dan maakte je geen gebruik van drogredenen om je argumenten te bekrachtigen. Ik krijg meer het idee dat je gewoon aandacht tekort komt in het echte leven, dit moét in mijn opinie parallel staan aan jouw uiterlijk.
In feite gaat dit topic dus niet om de haters, maar om jouw gebrek aan schoonheid en aandacht.
Vind ik niet nodig. Ik denk dat die wel naar voren komen in mijn topics.quote:
Voorbeeld:quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vind ik niet nodig. Ik denk dat die wel naar voren komen in mijn topics.
quote:
Props voor het ontwijken van een niets toevoegende discussie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat jij wilt baby. Gezien jouw post zich baseert op aannames ga ik daar niet met jou over rede twisten.
Ik had een hele goede respons, maar toen kwam een collega zeuren en nu ben ik m kwijt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:15 schreef griekjeee het volgende:
Waarom pakt de betere helft van KLB mijn post dan wel goed op?
Cool.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:25 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik had een hele goede respons, maar toen kwam een collega zeuren en nu ben ik m kwijt.
Toch beschouw ik het 1-0 voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |