Bedankt man. Ik kan wel boeken vinden over cold reading, maar ben benieuwd naar een aanrader..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, Char doet juist aan cold reading,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Maar is dit ook een leuk boek? Haar programma vind ik namelijk geen drol aan..
Moeilijk.. Een boek waarin het hele cold reading gebeuren in word uitgelegd met aansprekende voorbeelden. Het boek moet geschreven worden om een manier die mij aanspreekt, iemand die normaal van marketingboeken houdt en niet van droge stof houdt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:25 schreef Eg_Wel het volgende:
Waar zoek je dan precies naar? Leuk is zo subjectief.
in NLP voor Dummies staat een hoofdstuk over het manipuleren door middel van bepaalde woorden te gebruiken die afgestemd zijn op de persoon. Absoluut geen droge kost, maar het is maar een hoofdstuk.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:43 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Moeilijk.. Een boek waarin het hele cold reading gebeuren in word uitgelegd met aansprekende voorbeelden. Het boek moet geschreven worden om een manier die mij aanspreekt, iemand die normaal van marketingboeken houdt en niet van droge stof houdt.
Heel toevallig gisteren besteldquote:Op woensdag 4 november 2009 00:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
in NLP voor Dummies staat een hoofdstuk over het manipuleren door middel van bepaalde woorden te gebruiken die afgestemd zijn op de persoon. Absoluut geen droge kost, maar het is maar een hoofdstuk.
NLP is redelijk nieuw maar er zitten toch wel aardige dingen in. Het is eigenlijk een mix van allerlei selfhelp technieken en een deel dat ingaat op het manipuleren.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:50 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Heel toevallig gisteren besteldHoor over het boek goede verhalen idd
NLP nieuw? Al in de jaren 80 van de vorige eeuw opgekomen toch? Met als "hoogtepunt" voor het grote publiek, ene meneer E. Ratelband en iets met een baan met hete kolen?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
NLP is redelijk nieuw maar er zitten toch wel aardige dingen in. Het is eigenlijk een mix van allerlei selfhelp technieken en een deel dat ingaat op het manipuleren.
Het is alleen wel moeilijk toe te passen, aangezien je goed moet opletten wát anderen zeggen en hoe je daarop zal moeten reageren. Maar dat zul je allemaal wel lezen!
Veel plezier & mocht je nog iets tegenkomen, laat het me dan (ook) weten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |