Hoax. Wat wilde je doen dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef tony_clifton- het volgende:
M.a.w, ik kan mijn zondagavondplannen wel gaan opbergen en mijn eigen vel gaan redden.
quote:
Eerste opdracht, heb enkel zijn e-mailadres.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:25 schreef Bowlingbal het volgende:
Of leg een paardenhoofd in zijn bed!
Niets speciaals, maar ik had graag tv gekeken (oa. House) en had graag tegen 11u in mijn bed gelegen. Moet morgen om 10 voor 7 de trein nemen (naar school).quote:
Wacht'm morgen op en eis zijn lunch!quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:27 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
[..]
Eerste opdracht, heb enkel zijn e-mailadres.
Ja, zo'n plaats met allerlei fancy apparatuur waar je kan koken met kankerverwekkende en milieugevaarlijke productenquote:
Nou, dat is toch nog geen probleem? Voor House klik je hier en die kijk je dan morgen in de trein. Alleen dat op tijd naar bedprobleem moet je zelf maar zien te regelen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Niets speciaals, maar ik had graag tv gekeken (oa. House) en had graag tegen 11u in mijn bed gelegen. Moet morgen om 10 voor 7 de trein nemen (naar school).
Chemiequote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Appelknaller het volgende:
Chemie![]()
Microbiologie is de wetenschap van de 21e eeuw
Wrong, biotechnologie is de wetenschap van de 21e eeuw.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Appelknaller het volgende:
Chemie![]()
Laboratorium. Lab. Labpartner.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ja, zo'n plaats met allerlei fancy apparatuur waar je kan koken met kankerverwekkende en milieugevaarlijke producten.
Wellicht heeft TS alles naar het verkeerde email adres gestuurd?quote:
Ik studeer biochemie, maar 't labo hoorde bij het vak organische synthese. Al wat meer iets voor jou?quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Appelknaller het volgende:
Chemie![]()
Verwaande kutbelg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef tony_clifton- het volgende:
Hoe noemen ze dat daar ofzo? 'Laboratorium' bekt niet lekker zoals jullie 't zouden zeggen.
Sowieso niet. Hij heeft 't zelf ingetypt in mijn contactenlijst (gmail).quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:31 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wellicht heeft TS alles naar het verkeerde email adres gestuurd?
Microbiologie is nog steeds belangrijk in de biotechnologie en biotech ligt ook in het verlengde van microbio.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wrong, biotechnologie is de wetenschap van de 21e eeuw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |