tyf op met je fipoquote:
Stel je aan, mietje. Alsof die lucht er niet na 1 keer wassen uit isquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:46 schreef Drinky het volgende:
Roken dan, daar heb ik het over. Elke keer bij het uitgaan, feesten e.d. kom je terecht in die kankerlucht(ja, want dat is het! ). Je kleding gaat er zwaar van meuren, vaak zat zijn er mensen die dan ook niet opletten en jou of je kleren met brandplekken achterlaten en het ergst van allemaal: je krijgt die geur niet weg uit je haar!!
Heb m'n haar nu al drie keer gewassen, waarvan twee keer met shampoo en die geur is er nog steeds niet uit
Toegegeven, zweetlucht lijkt me ook niet je van het, maar het kan in ieder geval geen brandplekken achterlaten of kanker veroorzaken
Zelfde bij Judoquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Roken is echt fucked up als je Krav Maga doet
Ja, maar om aan iets verslaafd te raken moet je het regelmatig gebruiken, en dan is de eerste ervaring meestal plezierig. Dat is het bij roken niet, 9 van de 10 mensen stikken zowat de eerste keer dat ze een hijsje nemen en toch gaan die paupers er mee doorquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef tisauch het volgende:
* tisauch mompelt iets over verslaving.
Nee, dat zeg ik tochquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Biels het volgende:
[..]
Stel je aan, mietje. Alsof die lucht er niet na 1 keer wassen uit is.
Een kortequote:
Dat heb ik ook gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Misschien moet je eens proberen te douchen dan.
Ik hoor nooit iemand erover dat je het er niet uit krijgt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan![]()
*zucht*, waarom ga ik hier ook op in![]()
?
Ja, dat klopt wel aardig. Beginnen met roken is moeilijk een genot te noemen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar om aan iets verslaafd te raken moet je het regelmatig gebruiken, en dan is de eerste ervaring meestal plezierig. Dat is het bij roken niet, 9 van de 10 mensen stikken zowat de eerste keer dat ze een hijsje nemen en toch gaan die paupers er mee door
Dus jouw longen bevatten inmiddels meer teer dan de A2.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:51 schreef Jahr00n het volgende:
Ik rook 8 pakjes per dag, nergens last van.
Dat is JUIST waarom mensen er verslaafd aan raken!quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:49 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar om aan iets verslaafd te raken moet je het regelmatig gebruiken, en dan is de eerste ervaring meestal plezierig. Dat is het bij roken niet, 9 van de 10 mensen stikken zowat de eerste keer dat ze een hijsje nemen en toch gaan die paupers er mee door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |