Dat ligt niet aan de tijd maar aan het seizoen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:58 schreef dirkjo het volgende:
Is het pas 5 uur moet je al je lampjes aandoen. Kijk je naar buiten en is het alweer bijna donker. Bah!![]()
Gisteren was alles nog beter
Klacht: De tijd!
Nee, want het was niet bedoeld als vraagquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:59 schreef Dropdown het volgende:
Dacht ik eindelijk dat je een goede TT had, vergeet je het vraagteken.
Bedoeldquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, want het was niet bedoeld als vraag
Nee, gisteren was alles beter staat erquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef Dropdown het volgende:
Vroeger was alles beter topic van een 15-jarige
Ik blijf het leuk vinden; zelfs met jou erbij Dropdownquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:00 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Bedoeld.
En waarom staat er dan waarom?.
Genoeg gebashed voor vandaag
TS zijn spelling was gisteren uitermate dramatisch, dus was ik blij dat hij eindelijk eens een woord goed schreefquote:
Gisteren is vroegerquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:01 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Nee, gisteren was alles beter staat er
Sorry, weet ik niet; ik denk etenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan de winter is niks leuksquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:04 schreef daNpy het volgende:
Wintertijd is de juiste tijd, zomertijd is ingevoerd om in de zomer langer te kunnen genieten van de avond.
Ja op dit moment geniet ik er nog van. Over een paar dagen zal die vast weer weg zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:05 schreef timbob het volgende:
jezus Dirkjo. je klampt je wel heel erg vast aan je 15 minu seconds of fame he? met je sig enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |