ik ben 14 xdquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:27 schreef Rapaille het volgende:
Volgens mij is dit gelul, en gaat het gewoon om een krat bier ofzo. Toch gun ik je wel een krat bier, dus zal subscriben
huhquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:29 schreef Rapaille het volgende:
WTF:
Het gaat blijkbaar goed, of youtube heeft weinig Directors uit Nederland![]()
10 - Most Subscribed (This Month) - Directors - Netherlands
helpen met ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:34 schreef PinkCake het volgende:
TS, je kunt met een simpele digitale camera al filmen. Of inderdaad met je webcam en laptop. Of Windows Movie Maker, simpel zat.
Maar ja, ik zal je ook maar even helpen dan.
dankjewel , 44 subs!!quote:
Kom nou maar met wat leuks, anders haken we allemaal op de één na laatste dag af.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:43 schreef L095 het volgende:
ik heb nu steeds meer hoop dat ik dit zeker haal !!
Ik heb tog geen camera....quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom nou maar met wat leuks, anders haken we allemaal op de één na laatste dag af.
Telefoon? Webcam?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:08 schreef Nemephis het volgende:
Nou ben heb ook een abbo.. .verwacht binnenkort wel de beste video die ooit op Joeptjoep heeft gestaan natuurlijk.
Doe maar niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:47 schreef L095 het volgende:
[..]
gwn een tribute filmpje aan 2pac ofzo?
met plaatjes erin?
DoGy geeft je doggiestijl.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:15 schreef Maraca het volgende:
Whehe.. die Turkse rapper.. toevallig deze?
!
Enne op welke school zit je?
Zegt me helemaal niks.. Maar ben ook niet zo van de rapmuziekquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:18 schreef L095 het volgende:
[..]
DoGy geeft je doggiestijl.
nee , zoek maar op AC penn connection .
DoGy woont achter AC
AC hebben we een docu over gemaakt.
woon je ook in hengeloquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zegt me helemaal niks.. Maar ben ook niet zo van de rapmuziek![]()
Toch ben ik wel heel erg benieuwd op welke school je zit.. misschien ken ik je mentor wel
Waar FOK! al niet goed voor is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |