ik veldwijk/groot driene.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Silv het volgende:
[..]
Zit maar te keten jong. Woon in Hasseler Es trouwens.
ik sta een 7,2 gemiddeld met alles.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:34 schreef beertenderrr het volgende:
tvp, ik abboneer me ook wel even.
Wat voor ouders heb je eigenlijk dat ze juist het gene afpakken wat je het liefst doetzijn je cijfers dermate slecht ofzo?
nee wil ik ook niet maar ze nemen me camera af en dan kan ik dus niks snapje?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:35 schreef PjotrXII het volgende:
Sowieso...
Je moet doen wat jezelf wilt en denk dat je kan. Je moet je nooit maar dan ook echt nooit remmen door anderen wat betreft iets wat je dolgraag doet en wat je dan ook gelukkig maakt.
Wtf.. als jij een nieuwe koopt is hij toch van jou? Daar hebben zij toch dan niks tot weinig van te zeggen. Anders gewoon bureau Jeugdzorg joh!quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef L095 het volgende:
[..]
nee wil ik ook niet maar ze nemen me camera af en dan kan ik dus niks snapje?
en als ik een nieuwe koop dan komen ze daar ook achter xd.
haha lol , maar ik dacht dus aan een filmpje maken over hoe je bamisoep ofzo kunt maken.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:37 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Wtf.. als jij een nieuwe koopt is hij toch van jou? Daar hebben zij toch dan niks tot weinig van te zeggen. Anders gewoon bureau Jeugdzorg joh!
... koopt pakjequote:Op zondag 25 oktober 2009 15:39 schreef L095 het volgende:
[..]
haha lol , maar ik dacht dus aan een filmpje maken over hoe je bamisoep ofzo kunt maken.
leek me wel leuk onderwerp.
He ho ik haal de vakbond erbij hoor, managers onder elkaar, kom opquote:
np maar het leek me wel een leuk onderwerp xd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:40 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
... koopt pakje
... gooit in pan
... wacht 3 min
... roert 1x
... klaar..
Je bent toch niet ' speciaal ' of wel?
haal een mod er maar bij hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:49 schreef YuckFou het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog ff een mod die bevestigd dat dit niet een hele slecht kloon is
hahahahquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:01 schreef versabommie het volgende:
Ook ik heb me aangemeld, maar nu wel snel films erop dan he! Maakt niet uit, upskirts, rellen.. gewoon de leuke sjit. Geef je klasgenootjes je lunchgeld en laat ze de leraar in elkaar trappen ludiek natuurlijk en film het! Komop entertain me!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |