Als ik in de winkel ben mag je gerust blijven kletsen achter de balie. Ik vind mijn kleding zelf wel en niets is irritanter dan een kledingverkoper (of drie) die je niet met rust laten. Zolang ik gewoon af kan rekenen als ik iets heb gevonden (dat ze dus niet aan het roken zijn buiten) ben ik meer dan tevreden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niet met je dikke kont achter de balie blijven staan kletsen als er klanten in de winkel zijn....
Ga wat nuttigs doen ipv staan te kletsen... Ze hoeven niet direct op je nek te springen maar niks is zo irritant als verkoopsters die maar uit hun neus blijven vreten...quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als ik in de winkel ben mag je gerust blijven kletsen achter de balie. Ik vind mijn kleding zelf wel en niets is irritanter dan een kledingverkoper (of drie) die je niet met rust laten. Zolang ik gewoon af kan rekenen als ik iets heb gevonden (dat ze dus niet aan het roken zijn buiten) ben ik meer dan tevreden.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
niks is zo irritant als verkoopsters die maar uit hun neus blijven vreten...
Ja leuk als je in het pashokje staat en een andere maat nodig hebt.... en die mutsen staan te kletsen...quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef Karammel het volgende:
[..]
Als ik in de winkel ben mag je gerust blijven kletsen achter de balie. Ik vind mijn kleding zelf wel en niets is irritanter dan een kledingverkoper (of drie) die je niet met rust laten. Zolang ik gewoon af kan rekenen als ik iets heb gevonden (dat ze dus niet aan het roken zijn buiten) ben ik meer dan tevreden.
Bijbaan?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 05:56 schreef Chain_Reaction het volgende:
Ik zou je willen adviseren: ga een vak leren.
Goed gedaan dan!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:52 schreef TedjeKroketje het volgende:
Bedankt allemaal! Gister 1e proefdag gehad en mocht gelijk verkopen. Dus ik mag blijven
Dat dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:56 schreef Karammel het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |