Dank voor de publikatiequote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef ElYefe het volgende:
franklop kent een meer dan uitstekende start, won hij vorige week de NK afstanden, ook dit weekend is hij de beste. Hierdoor verstevigt hij zijn koppositie!![]()
Je hebt gelijk! Heb het gewijzigdquote:Op zondag 8 november 2009 21:41 schreef VegaKip het volgende:
Bedankt voor de snelle uitslag!
Als de + en - achter de namen voor het verschil in plaatsen staan, moet het bij mij +4 zijn ipv +3
Ik denk wel zoiets, maar vanavond 18.00 de loting.. Ga ervan uit dat die daarna snel online komtquote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef sasquatsch het volgende:
Hier de lijst met deelnemers, inclusief pr
En hier de standen tot nu
Ik neem aan dat de top 20 van iedere afstand in de A groep starten.
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:52 schreef mmascha het volgende:
We doen toch alleen de 500m voor dames en 5000m voor heren?
quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef ElYefe het volgende:
De volgende wedstrijd is op 13 november de World Cup in Heerenveen, hiervoor graag de top 5 voor de volgende afstanden met daarbij de deadline:
Vrijdag voor 16.00:
- 500m Heren (dus niet het klassement over 2 afstanden)
Zaterdag voor 13.45:
- 1500m Dames
Graag de top 3 voor de team pursuit op zondag, hier doen namelijk maar 8 teams aan mee. De puntentelling is dan ook als volgt hiervoor:
1 = 7pt
2 = 5pt
3 = 4pt
wel in top 3, niet de goede plaats = 2pt
wel in top 5, niet de goede plaats = 1pt
Zondag voor 13.00:
- Team Pursuit Heren/Dames
Wederom wat veranderingen ten opzichte van wat in de OP staat, maar anders moest dit weekend weer de 5000m voor de heren worden voorspeld, leek me niet echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |