Je zegt het zo even tussen neus en lippen door.quote:Op dinsdag 7 december 2010 00:57 schreef milia het volgende:
Jezus......ik heb toevallig een paar weken geleden iets van deze shampoo gekocht! Maar omdat ik twee jaar geleden nog een kale kop had door chemokuren zal ik het lot niet verder tarten en de fles vandaag nog weggooien
Nee ik niet, ruikt mij iets te vrouwelijk. Maar ik ken een aantal kappers die het zowel thuis als op het werk gebruiken, en krijgen geen klachten van klanten. Niet dat ik beweer dat jullie liegen, het zijn immers jullie ervaringen maar om nou het merk af te schrijven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:08 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat zegt dan al voldoende. Want je verlaat zo'n zaak altijd met een hoofd vol silliconen. Dan zit het beeldig en glad maar zou je het altijd thuis gebruiken dan krijg je een bos stro of in het geval van Syoss veelvuldig haaruitval.
Smeer jij het gerust in je haar he?
De kappers waar ik kom (als ik naar de kapper gaquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kappers gebruiken het ook, so much for your 'imago'
Je hebt kennelijk veel goede vrienden die allemaal toevallig kapper zijn en blijkbaar weet je ook wat zij allemaal in de badkamer hebben staan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nee ik niet, ruikt mij iets te vrouwelijk. Maar ik ken een aantal kappers die het zowel thuis als op het werk gebruiken, en krijgen geen klachten van klanten. Niet dat ik beweer dat jullie liegen, het zijn immers jullie ervaringen maar om nou het merk af te schrijven?
Kankervrij mag ik mezelf voorlopig nog niet noemen, maar ze houden me goed onder controle in diverse ziekenhuizen. En ook al ben ik niet geheel ongeschonden uit de 'strijd' gekomen mag ik wel zeggen dat het desondanks (meestal) super met me gaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Je zegt het zo even tussen neus en lippen door.
Hoe gaat het met je? Ben je vrij van kanker nu?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef milia het volgende:
[..]
Kankervrij mag ik mezelf voorlopig nog niet noemen, maar ze houden me goed onder controle in diverse ziekenhuizen. En ook al ben ik niet geheel ongeschonden uit de 'strijd' gekomen mag ik wel zeggen dat het desondanks (meestal) super met me gaat![]()
En mijn haar zit bijna weer op mijn schouders, nog twee centimeter te gaan
Niet mals wat je door moet maken. Jouw haar groeit trouwens veel sneller dan het mijne he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef milia het volgende:
[..]
Kankervrij mag ik mezelf voorlopig nog niet noemen, maar ze houden me goed onder controle in diverse ziekenhuizen. En ook al ben ik niet geheel ongeschonden uit de 'strijd' gekomen mag ik wel zeggen dat het desondanks (meestal) super met me gaat![]()
En mijn haar zit bijna weer op mijn schouders, nog twee centimeter te gaan
quote:Op woensdag 8 december 2010 05:26 schreef nero7 het volgende:
Mijn broertje heeft een liter syoss-gel gehaald. Ik zeg niks.
Ja, werkt prima, ik gebruik de shampoo, de verf en ook de haarlakquote:Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef Danielle83 het volgende:
Ik ben nu helemaal sceptisch om syoss haarverf in mijn haar te smeren. Iemand ervaring met de verf?
En dit is het blije resultaat:quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, werkt prima, ik gebruik de shampoo, de verf en ook de haarlakDe kleur vaagt alleen wel redelijk snel uit vind ik. Heb niks gemerkt van haaruitval oid.
Als je "een rondje Google" doet kun je over werkelijk alles slechte ervaringen vinden. Meestal slecht onderbouwd en schreeuwerig gejengel op blogs en fora van mensen die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken. Het zegt echt helemaal niets.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Stali het volgende:
(...)
Maar echt, die shampoo, doe maar een rondje Google, een waarschuwing is wel op zijn plaats.
Klachten over haaruitval vind anders behoorlijk goed onderbouwd hoor. Toen ik dit topic opende had nog geen idee. Totdat ik zag hoeveel haar er kort tussen mijn haren terugkwam, zonder het te merken was ik enorm veel kwijt.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:48 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Als je "een rondje Google" doet kun je over werkelijk alles slechte ervaringen vinden. Meestal slecht onderbouwd en schreeuwerig gejengel op blogs en fora van mensen die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken. Het zegt echt helemaal niets.
Alleen om dan Syoss maar compleet af te raden klopt ook niet. Meerdere observaties wil nog niet zeggen dat er ook een verband tussen zit. Misschien dat Syoss een verhoogd risico op haaruitval geeft en in combinatie met andere factoren dan wel tot uiting komt. Je weet het niet. Dat jij dan er voor kiest om Syoss niet meer te gebruiken is je goed recht.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:34 schreef Stali het volgende:
Overigens denk ik niet dat alle producten van Syoss slecht zullen zijn hoor. Haarlak en verf zal toch allemaal wel op hetzelfde neerkomen en een allergie kan altijd zomaar ontstaan.
Maar echt, die shampoo, doe maar een rondje Google, een waarschuwing is wel op zijn plaats.
Toch wel heel toevallig dat het bij iedereen stopt nadat ze gestopt zijn met deze schampoo.quote:Op donderdag 9 december 2010 10:10 schreef June. het volgende:
[..]
Alleen om dan Syoss maar compleet af te raden klopt ook niet. Meerdere observaties wil nog niet zeggen dat er ook een verband tussen zit. Misschien dat Syoss een verhoogd risico op haaruitval geeft en in combinatie met andere factoren dan wel tot uiting komt. Je weet het niet. Dat jij dan er voor kiest om Syoss niet meer te gebruiken is je goed recht.
Dat klopt, maar dat verklaard nog niet waarom het stopt wanneer syoss niet meer wordt gebruikt en exact dezelfde handelingen verders worden gedaan.quote:Verschillende medicijnen kunnen trouwens ook haarverlies geven, zoals hormonen of cholesterol verlagende middelen. Of doordat je veelvuldig trekkrachten uitoefent op je haar, met bijvoorbeeld een stijltang of borstel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |