'hou eens opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las ergens op internet, weet niet precies meer waar, maar dat je sneller grijs haar kreeg door gebruik van Palmolive.
Ik begrijp het wel als je die net gekochte Palmolive nu niet meer wilt, neem hem maar mee bij de volgende meeting, ik durf het net als met syoss wel aan
Post je eigen ervaringen dan na langdurig gebruik. Want daar gaat dit topic over. Shampoo. Voor persoonlijke issues is er R&P.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik las ergens op internet, weet niet precies meer waar, maar dat je sneller grijs haar kreeg door gebruik van Palmolive.
Ik begrijp het wel als je die net gekochte Palmolive nu niet meer wilt, neem hem maar mee bij de volgende meeting, ik durf het net als met syoss wel aan
Lol!!quote:
Nou, als je echt persoonlijke issues hebt, post dan daar? Het MAG gewoon hoor? Ik zeg: doen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Post je eigen ervaringen dan na langdurig gebruik. Want daar gaat dit topic over. Shampoo. Voor persoonlijke issues is er R&P.
1 iemand post een slechte ervaring en meteen zeggen mensen oooh, dat product koop ik mooi niet meer en komt ook mijn huis niet meer in. Dat probeer ik duidelijk te maken en dat mag ik gewoon, dat is ontopic. Stali is diegeen die steeds niet ontopic post en me probeert te trollen. Vraag haar dan ook op te houden en niet mij.quote:
Jij bent steeds op mij persoonlijk aan het trollen, dude. Je gaat zelf iedere keer weer offtopic.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, als je echt persoonlijke issues hebt, post dan daar? Het MAG gewoon hoor? Ik zeg: doen!
[..]
1 iemand post een slechte ervaring en meteen zeggen mensen oooh, dat product koop ik mooi niet meer en komt ook mijn huis niet meer in. Dat probeer ik duidelijk te maken en dat mag ik gewoon, dat is ontopic. Stali is diegeen die steeds niet ontopic post en me probeert te trollen. Vraag haar dan ook op te houden en niet mij.
Alleen kent Google meer van zulke verhalen, van andere mensen. Maar jij wil niet verder kijken dan je neus lang is blijkbaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nou, als je echt persoonlijke issues hebt, post dan daar? Het MAG gewoon hoor? Ik zeg: doen!
[..]
1 iemand post een slechte ervaring en meteen zeggen mensen oooh, dat product koop ik mooi niet meer en komt ook mijn huis niet meer in. Dat probeer ik duidelijk te maken en dat mag ik gewoon, dat is ontopic. Stali is diegeen die steeds niet ontopic post en me probeert te trollen. Vraag haar dan ook op te houden en niet mij.
Nee pop, nu niet alles omdraaien. Jij postte het onbegrijpelijk te vinden dat mensen een N aan je naam toevoegde. Ik postte dat het voor de hand lag, net zoals men een P zou toevoegen aan het woordje spetterpoe. Toen werd jij ineens persoonlijk en sindsdien troll jij mij en niet andersom.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij bent steeds op mij persoonlijk aan het trollen, dude. Je gaat zelf iedere keer weer offtopic.
Ik lig daar uiteraard niet wakker van verder. Maar als je issues hebt, open een eigen topic. Dit topic gaat enkel over shampoo en gebruikservaringen. Niet over mij, mijn naam of over jouw issues met mij.
Ik heb al eens wat gelezen over syoss, ik wist het al voordat ik in dit topic terecht kwam, en juist jij (jullie) kijken niet langer dan zulke verhalen. Er zijn genoeg mensen die geen probs met syoss hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen kent Google meer van zulke verhalen, van andere mensen. Maar jij wil niet verder kijken dan je neus lang is blijkbaar.
Ja, doh. Maar als er meerdere mensen zijn met zulke problemen laat ik het liever liggen, want waarom het risico nemen? Ik snap werkelijk niet waarom jij daar zo'n probleem van moet maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb al eens wat gelezen over syoss, ik wist het al voordat ik in dit topic terecht kwam, en juist jij (jullie) kijken niet langer dan zulke verhalen. Er zijn genoeg mensen die geen probs met syoss hebben.
Over elk product is wel iets negatiefs te vinden, zelfs over mijn wasdroger dat al hier 10 jaar staat zonder mankementen, stikt het van negatieve ervaringen op kieskeurig.
Welke sham-poo gebruik je?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee pop, nu niet alles omdraaien. Jij postte het onbegrijpelijk te vinden dat mensen een N aan je naam toevoegde. Ik postte dat het voor de hand lag, net zoals men een P zou toevoegen aan het woordje spetterpoe. Toen werd jij ineens persoonlijk en sindsdien troll jij mij en niet andersom.
Moderators kunnen verwijderde postjes teruglezen. Probeer het dus niet anders te maken dan het is want dan val je echt door de mand Stali.
Ik maak er juist helemaal geen probleem van? Dit is toch een discussieforum waar men dingen kan stellen en andere mensen het tegen kunnen spreken en of in twijfel trekken. Dat doe ik gewoon hoor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, doh. Maar als er meerdere mensen zijn met zulke problemen laat ik het liever liggen, want waarom het risico nemen? Ik snap werkelijk niet waarom jij daar zo'n probleem van moet maken.
Nee, je verzint steeds stomme dingen die we dan ook maar moeten laten liggen om aan te tonen hoe stom het isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik maak er juist helemaal geen probleem van? Dit is toch een discussieforum waar men dingen kan stellen en andere mensen het tegen kunnen spreken en of in twijfel trekken. Dat doe ik gewoon hoor?
Gaan we weer ontopic? Of lul je gewoon graag alle kanten op om niet toe te geven dat je fout zit?quote:
Ik denk dat mods heel goed kunnen lezen wat er verwijderd is en dat je gewoon ontopic kunt reageren. Wat je mij probeert in mijn schoenen te schuiven is gewoon niet waar en nogmaals als je iets persoonlijks tegen mij hebt, stuur een PM om het uit te praten of open een eigen topic in R&P met je issues.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gaan we weer ontopic? Of lul je gewoon graag alle kanten op om niet toe te geven dat je fout zit?
Overigens heb ik allang geschreven wat ik gebruik maar Mylene heeft die post verwijderd wat geheel ontopic was.
Dat verhaal van mij, 2 zelfs ondertussen, wil ik mee aangeven dat men niet zo snel moet oordelen puur op TS ervaring. Dat is toch een veel gemaakte fout van de meeste FOK-kers? Hell, ik dacht dat dit een discussieforum was waar men het oneens kan en mag zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, je verzint steeds stomme dingen die we dan ook maar moeten laten liggen om aan te tonen hoe stom het is.
Nou ja, whatever floats your boat.
Ach, schijt. Er zijn zonder Stali in dit topic sowieso twee mensen die ook last van haaruitval kregen, en ook nog mensen met huidproblemen. Dus wat nou alleen TS geloven?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat verhaal van mij, 2 zelfs ondertussen, wil ik mee aangeven dat men niet zo snel moet oordelen puur op TS ervaring. Dat is toch een veel gemaakte fout van de meeste FOK-kers? Hell, ik dacht dat dit een discussieforum was waar men het oneens kan en mag zijn.
Zoals ik zeg hoe en wat er is gebeurd, dat is dan ook zo gebeurd. Ik had niets tegen je en normaal gesproken lees ik je postjes met plezier. Nu je de discussie hebt proberen te beslechten met beledigingen ben je in mijn waardering gedaald. En ja, ik weet dat je er niet van wakker zal liggen, verwacht ook een quasi stoere bericht zometeenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik denk dat mods heel goed kunnen lezen wat er verwijderd is en dat je gewoon ontopic kunt reageren. Wat je mij probeert in mijn schoenen te schuiven is gewoon niet waar en nogmaals als je iets persoonlijks tegen mij hebt, stuur een PM om het uit te praten of open een eigen topic in R&P met je issues.
Prima als er meer bronnen zijn, maar feit is dat Stali op mijn goedbedoelde post over haar nicknaam reageerde met beledigingen richting mijn kant, dat ik beetje simpel was, niet kon spellen waar ze naderhand geen uitleg over wilde geven wat er fout gespeld is aan spetterpoep. Nu komen 2 modjes haar te hulp schieten en geen van de 2 wilt toegeven dat zij fout zat en niet ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, schijt. Er zijn zonder Stali in dit topic sowieso twee mensen die ook last van haaruitval kregen, en ook nog mensen met huidproblemen. Dus wat nou alleen TS geloven?
Jij een ban???????????? WTF? Omdat jij mij hebt geprobeerd te beledigen? Dan kan je half FOK die elkaar probeert te beledigen wel bannen. Er zijn heel veel dingen mogelijk maar jij gaat dus echt geen ban krijgen, of ik eet mijn linkerschoen op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:34 schreef Stali het volgende:
Wij hebben absoluut geen discussie. Jij liep mij direct stompzinnig voor Stalin uit te mlaken.
Maar ik ga hier verder niet op door omdat ik weet uit welke hoek jij komt en dat je probeert mij een bannetje aan te smeren..
Dus gaan we het hier verder gezellig over shampoo hebben,.
Welke gebruik je? En hoelang en wat voor haartype heb je?
Ja, en? Gaat ons gesprek daar over? Nope, dus waarom je ineens deze weg inslaat is me een raadsel, behalve dat duidelijk wordt dat je er inderdaad een vete met Stali uit probeert te slaan. Ik zal er derhalve ook niet meer op in gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Prima als er meer bronnen zijn, maar feit is dat Stali op mijn goedbedoelde post over haar nicknaam reageerde met beledigingen richting mijn kant, dat ik beetje simpel was, niet kon spellen waar ze naderhand geen uitleg over wilde geven wat er fout gespeld is aan spetterpoep. Nu komen 2 modjes haar te hulp schieten en geen van de 2 wilt toegeven dat zij fout zat en niet ik.
Daar ging het toch over?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en? Gaat ons gesprek daar over? Nope, dus waarom je ineens deze weg inslaat is me een raadsel, behalve dat duidelijk wordt dat je er inderdaad een vete met Stali uit probeert te slaan. Ik zal er derhalve ook niet meer op in gaan
Hoe lang heb je het gebruikt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:43 schreef moussy het volgende:
ontopic reactie dan maar?
Hier vréselijke jeuk, zo erg dat ik mezelf wel 6x in 1 week..op luis heb laten controleren en helaas ook haaruitval
maar geen luis
Ben je werkzaam op een school of kinderdagverblijf?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:43 schreef moussy het volgende:
ontopic reactie dan maar?
Hier vréselijke jeuk, zo erg dat ik mezelf wel 6x in 1 week..op luis heb laten controleren en helaas ook haaruitval
maar geen luis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |