abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84202854
Neem het was niet het goedje dat ik destijds heb gekregen om te testen
Tap tap tap
pi_84203454
Bah, die shampoo ga ik dus niet gebruiken.
Heb eens getwijfeld, maar uiteindelijk toch niet gekocht. Zo te zien moet ik er blij om zijn. Brrr.
Liej
  zondag 18 juli 2010 @ 17:26:28 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_84203508
quote:
Op zondag 18 juli 2010 17:05 schreef krullebol81 het volgende:
Ik ben tevreden over syoss! Ik gebruik de shampoo al een tijdje en ook de schuim staat in de kast.
En tuurlijk heb ik ook haaruitval.. maar dat is toch normaal?
Dat je wat haar verliest is normaal ja, haaruitval is wat anders.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_84207655
Ik gebruik al 2 jaar mijn favoriet shampoo en cremespoeling van syoss !! En is gewoon super.

Wat is er mis mee?
pi_84212014
Zou dit ook gelden voor de stylingproducten van syoss?
Ik heb geen last gehad van haaruitval bij de shampoo en conditioner maar ik was er ook niet echt over te spreken. Absoluut geen kapperwaardig spul
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_84213246
quote:
Op zondag 18 juli 2010 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zou dit ook gelden voor de stylingproducten van syoss?
Ik heb geen last gehad van haaruitval bij de shampoo en conditioner maar ik was er ook niet echt over te spreken. Absoluut geen kapperwaardig spul
ik gebruik alleen shampoo en cremespoeling en zou de overige producten van syoss wel een keer uitproberen.
pi_84214675
Ik vind de haarlak wel prettig trouwens. De enige die niet na tien minuten weer helemaal is verdampt.
Tap tap tap
pi_84214731
Vriendin van me had een allergische reactie op de Syoss haarverf
Ja en dus?
  maandag 19 juli 2010 @ 19:18:16 #34
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_84245087
Grappig, ik ken twee kapsters die het altijd gebruiken..
pi_84253977
quote:
Op maandag 19 juli 2010 19:18 schreef fs180 het volgende:
Grappig, ik ken twee kapsters die het altijd gebruiken..
Het is pas grappig als die kapsters ook kale plekjes op hun hoofd hebben...
  maandag 19 juli 2010 @ 23:28:18 #36
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_84256581
Ik gebruik al enkele maanden Syoss en heb nergens last van. Hele fijne shampoo en conditioner
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_84258866
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik gebruik al enkele maanden Syoss en heb nergens last van. Hele fijne shampoo en conditioner
Nu dit topic toch ineens loopt, zouden jullie willen posten wat jullie haarlengte is en ook welke Syoss jullie gebruiken?

Zelf had ik toen de roze variant. Zaten trouwens ook silliconen in en in de gele zitten die bijv. niet.
Verder vind ik het opmerkelijk dat een kapster een jaar of vier jaar geleden tegen me zei dat ik absoluut geen babyshampoo moest gebruiken omdat deze te mild voor de volwassen hoofdhuid zou zijn. Mijn haar is inmiddels over mijn schouderbladen en ziet er gezonder uit dan ooit.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:48:08 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84259347
Syoss repair therapy shampoo ( de oranje)

Ik heb veel dun blond haar tot over mijn schouders met een lichte slag.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 20 juli 2010 @ 00:49:33 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84259380
quote:
Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef Stali het volgende:

[..]

Een "P" is zo mogelijk nog onnozeler
Naast het feit dat je niet kunt spellen ben je geloof ik sowieso een beetje simpel.
Geeft niks hoor, het gaat hier gelukkig enkel over shampoo. .
Misschien ben ik ook wel erg simpel hoor maar wat spelt hij verkeerd?

De zinsopbouw is niet helemaal geweldig maar in de spelling zie ik zo snel niks verkeerds.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_84260042
Ik gebruikte eerste de roze en de oranje variant maar al een tijdje niet meer.
Ik gebruik allerlei soorten shampoos zoals elvive en nivea. Op dit moment is mijn haar lang, tot ongeveer halverwege mijn rug en lichtbruin. Het ziet er gezond uit maar dat komt omdat ik het goed verzorg en nooit mn haren fohn/verf/stijl.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 10:58:56 #41
16715 Mylene
*schatje*
pi_84265604
Even de bezem door de topic gehaald, gezeur over spelfouten en dergelijke mag ergens anders.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:06:52 #42
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_84287248
Ik kreeg vanmiddag twee monstertjes Syoss Nutrition Oil Care Shampoo bij Kruidvat. Iemand interesse?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_84291228
FF serieus... ik heb dus ook mijn haar met dit spul gewassen, inmiddels is de fles leeg en nu zie ik dit topic pas.
Ik merkte ook dat mijn haar als stro aanvoelde. Het verliezen van haar heb ik gelukkig niet gemerkt.
pi_84291604
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FF serieus... ik heb dus ook mijn haar met dit spul gewassen, inmiddels is de fles leeg en nu zie ik dit topic pas.
Ik merkte ook dat mijn haar als stro aanvoelde. Het verliezen van haar heb ik gelukkig niet gemerkt.
Welke gebruikte jij?

Die stroervaring kan door shampoo komen met siliconen. Aanvankelijk lijkt het heel goed voor je haar maar die siliconen drogen je haar enorm uit.

Maar niet in alle producten van Syoss zitten siliconen, zo is het ook.
pi_84292069
Ik had die roze...shine nog iets?
pi_84292674
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik had die roze...shine nog iets?
Die gebruikte ik ook en zal vast allergisch zijn geweest voor een bestanddeel. Met haaruitval en spontane allergie voor alles. Wasmiddelen, doucheschuim en shampoos, noem maar op.

Het zal absoluut niet voor iedereen zo zijn maar een waarschuwing is toch wel op zijn plaats, denk ik. Het duurt nl. minstens drie maanden eer je er een keertje achter komt. Maar de roze Syoss bevat zeker siliconen en dat is sowieso enorm slecht voor je haar. (I.v.m. uitdrogen.) Dit geldt sowieso wel voor iedereen die het gebruikt. Maar niet alle shampoos van Syoss bevatten siliconen en de gele schijnbaar in ieder geval niet. Wanneer je niet allergisch bent voor een bepaald ingredient dan is het wrs. een heel prima shampoo voor een goedkope prijs.

Ik schuimbek van het merk Syoss omdat ik heel veel haren kwijt ben geraakt en niet wist waardoor het kwam. Het is allemaal wel teruggekomen maar ik wil natuurlijk niets meer van dat Syoss weten.
pi_84292935
Ik ben ook blij dat ik het nu lees. Puur toeval dat mijn fles vorige week leeg raakte waardoor ik gisteren shampoo moest kopen. Daar ik niet echt merkvast ben had ik nu wat anders genomen. Nu komt er bij mij iig nooit meer Syoss binnen in huis want ik heb al niet zoveel haar meer hahaha
pi_84293923
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben ook blij dat ik het nu lees. Puur toeval dat mijn fles vorige week leeg raakte waardoor ik gisteren shampoo moest kopen. Daar ik niet echt merkvast ben had ik nu wat anders genomen. Nu komt er bij mij iig nooit meer Syoss binnen in huis want ik heb al niet zoveel haar meer hahaha
Welk merk gebruik je nu?
pi_84294037
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Welk merk gebruik je nu?
* Ronnie_bravo kijkt wat hij gisteren in het mandje heeft geflikkerd.....

Palmolive!
pi_84294233
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

* Ronnie_bravo kijkt wat hij gisteren in het mandje heeft geflikkerd.....

Palmolive!
Ik las ergens op internet, weet niet precies meer waar, maar dat je sneller grijs haar kreeg door gebruik van Palmolive.

Ik begrijp het wel als je die net gekochte Palmolive nu niet meer wilt, neem hem maar mee bij de volgende meeting, ik durf het net als met syoss wel aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')