Dat je wat haar verliest is normaal ja, haaruitval is wat anders.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:05 schreef krullebol81 het volgende:
Ik ben tevreden over syoss! Ik gebruik de shampoo al een tijdje en ook de schuim staat in de kast.
En tuurlijk heb ik ook haaruitval.. maar dat is toch normaal?
ik gebruik alleen shampoo en cremespoeling en zou de overige producten van syoss wel een keer uitproberen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zou dit ook gelden voor de stylingproducten van syoss?
Ik heb geen last gehad van haaruitval bij de shampoo en conditioner maar ik was er ook niet echt over te spreken. Absoluut geen kapperwaardig spul
Het is pas grappig als die kapsters ook kale plekjes op hun hoofd hebben...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:18 schreef fs180 het volgende:
Grappig, ik ken twee kapsters die het altijd gebruiken..
Nu dit topic toch ineens loopt, zouden jullie willen posten wat jullie haarlengte is en ook welke Syoss jullie gebruiken?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Ik gebruik al enkele maanden Syoss en heb nergens last van. Hele fijne shampoo en conditioner
Misschien ben ik ook wel erg simpel hoor maar wat spelt hij verkeerd?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:00 schreef Stali het volgende:
[..]
Een "P" is zo mogelijk nog onnozeler
Naast het feit dat je niet kunt spellen ben je geloof ik sowieso een beetje simpel.
Geeft niks hoor, het gaat hier gelukkig enkel over shampoo..
Welke gebruikte jij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
FF serieus... ik heb dus ook mijn haar met dit spul gewassen, inmiddels is de fles leeg en nu zie ik dit topic pas.
Ik merkte ook dat mijn haar als stro aanvoelde. Het verliezen van haar heb ik gelukkig niet gemerkt.
Die gebruikte ik ook en zal vast allergisch zijn geweest voor een bestanddeel. Met haaruitval en spontane allergie voor alles. Wasmiddelen, doucheschuim en shampoos, noem maar op.quote:
Welk merk gebruik je nu?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben ook blij dat ik het nu lees. Puur toeval dat mijn fles vorige week leeg raakte waardoor ik gisteren shampoo moest kopen. Daar ik niet echt merkvast ben had ik nu wat anders genomen. Nu komt er bij mij iig nooit meer Syoss binnen in huis want ik heb al niet zoveel haar meer hahaha
Ik las ergens op internet, weet niet precies meer waar, maar dat je sneller grijs haar kreeg door gebruik van Palmolive.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
* Ronnie_bravo kijkt wat hij gisteren in het mandje heeft geflikkerd.....
Palmolive!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |