SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan heb je van die mensen die gaan klagen over dat jij het grappig vind? Echt zo van wtf. Ik vind het toch niet grappig voor dat meisje maar die muziek en die freaky moves van haar.
Klacht: Mensen die met humor te snel de link leggen met het feit dat het gene (in dit geval een ziekte) grappig is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
Die komen er niet, want dit is al het top punt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:05 schreef Lod het volgende:
Je zou je ook kunnen afvragen of jij niet valt onder de groep bedoeld in de TT.
Ik vind harde grappen niet erg en ik lees meestal met smaak de grappen die na een of andere ramp opduiken (Karst T. kom er maar in) maar deze filmpjes zijn gewoon niet grappig. Ze zijn flauw, kinderachtig en niet creatief. Ik verwacht dat er betere grappen over haar de ronde doen.
Dus wel, iedereen met humor vind het grappig.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:18 schreef Apuleius het volgende:
Er bestaan vele soorten humor en deze filmpjes spreken een, mja, bepaalde doelgroep aan, om het maar voorzichtig uit te drukken. Mocht je het niet leuk vinden, dan wil dat nog niet zeggen dat je géén humor zou hebben.
Om te laten zien dat ik wel degelijk over een gezond portie humor beschik laat ik nu een scheet en ga er zelf om zitten gniffelen, whahahahahahahhahahwhahahhahahhahahahwhahahhawhehehheheheeeehe.....![]()
![]()
![]()
![]()
²
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dus wel, iedereen met humor vind het grappig.Maar natuurlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dus wel, iedereen met humor vind het grappig.Beetje egoistisch, niet? Denken dat je de enige bent met humor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op zondag 25 oktober 2009 08:40 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moest lachen.
Volgens mij was er wel een onderzoek waar dit waar bleek te zijn... mensen die mooi zijn hebben ook over het algemeen meer succes in het leven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik ook![]()
![]()
overigens vind ik het wel vreemd dat de nadruk steeds word gelegd op het feit dat het zo'n mooie vrouw was, als ze lelijk was geweest was het minder erg geweest of zo![]()
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je GEEN humor hebt als je dit niet grappig vind En als je gaat zeiken over andere die het wel grappig vinden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:55 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Beetje egoistisch, niet? Denken dat je de enige bent met humor?
Nu blijkt dat er volop mensen met humor reageren die het helemaal niets vinden, is jouw humor ook in snel tempo gezakt qua reacties.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:20 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat je GEEN humor hebt als je dit niet grappig vind En als je gaat zeiken over andere die het wel grappig vinden.
Zonder die EN Zeg ik helemaal niks.
Neehoor, die vinden het mischien niet grappig. Maar ze klagen niet over het feit dat ik het wel grappig vind.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:26 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nu blijkt dat er volop mensen met humor reageren die het helemaal niets vinden, is jouw humor ook in snel tempo gezakt qua reacties.
Da's waar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:31 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Neehoor, die vinden het mischien niet grappig. Maar ze klagen niet over het feit dat ik het wel grappig vind.
Ik dacht al!quote:
Ik heb gewonnenquote:
Sadist!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |